دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب شنبلیله

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب شنبلیله

کتاب شنبلیله نوشته‌ی اسماعیل پورکاظم، در مورد خواص و مضرات شنبلیله و روش‌های کاشت و پرورش آن صحبت می‌کند.

در بخشی از کتاب شنبلیله می‌خوانیم

اگر بذور "شنبلیله" را در اواسط بهار و تحت شرایط میانگین دمائی 18 درجه سانتیگراد بکارند، طی 5-4 هفته آماده نخستین برداشت برگی خواهد شد. "شنبلیله" برگی بهترین رشد را در شرایط دمائی 32-10 درجه سانتیگراد بروز می‌دهد.

در مواردی که هدف از کاشت گیاه "شنبلیله" کسب بذور آن می‌باشد، بهتر است که گیاه را در اولین فرصت فراهم شدن آب و هوای مساعد در اوائل بهار لغایت اوایل تابستان بکارند زیرا برای بالغ شدن دانه‌ها به حدود 5-4 ماه زمان نیاز می‌باشد و باید فرصت کافی برای این موضوع وجود داشته باشد.

در صورتی که "شنبلیله" بذری را در مناطق معتدله طی اواسط فروردین (آوریل) تا اواخر اردیبهشت (مه) کشت نمایند آنگاه محصول مورد نظر در اواسط تا اواخر تابستان آماده برداشت خواهد شد.

کلمات کلیدی: شنبلیله، طریقه مصرف شنبلیله، عوارض شنبلیله، خواص شنبلیله، کاشت شنبلیله، فواید شنبلیله، طرز استفاده شنبلیله، خواص شنبلیله برای مردان، طریقه مصرف شنبلیله در غذا، طریقه مصرف سبزی شنبلیله، دمنوش شنبلیله، کاشت شنبلیله در خانه، کاشت شنبلیله در مزرعه، کاشت شنبلیله در باغچه، کاشتن شنبلیله، زمان کاشت شنبلیله، شنبلیله برای چی خوبه، شنبلیله و کبد، شنبلیله و دیابت، دانلود رایگان کتاب شنبلیله، دانلود pdf کتاب شنبلیله،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.