دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب طرح واره‌ای از الهیات دوبنی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب طرح واره‌ای از الهیات دوبنی

کتاب طرح واره‌ای از الهیات دوبنی نوشته‌ی محمد قطبی، اثری در زمینه نواندیشی دینی و جلد دوم از سه‌گانه دفتر فلسفه دین (الهیات دوبنی) است.

این کتاب مانند جلد نخست، شامل یک پیش‌گفتار، یک پی‌گفتار و سه فصل است. در کتاب طرح واره‌ای از الهیات دوبنی طی سه فصل دین‌شناسی، الهیات‌شناسی و خداشناسی به بازبینی مسائل بنیادین در راستای اجتهاد ساختاری پرداخته شده است.

در بخشی از کتاب طرح واره‌ای از الهیات دوبنی می‌خوانیم:

عبدالکریم سروش درباره رسیدن به رابطه منوتویی با خداوند در نیایش می‌گوید: «واقعا این نکته درستی است که آیا آدم خدا را برای خودش می‌خواهد یا برای خود خدا می‌خواهد. بیشتر مومنین که وقت حاجت سراغ خداوند می‌روند (که البته حاجت هم کمندی است که ما را به سوی خدا ببرد)، واقعا خدا را برای خودشان می‌خواهند. لذا گاهی عارفان ما این را گفته‌اند و تاکید کرده‌اند که ما غیر از دوست مقصدی نمی‌خواهیم، حور و جنت‌ ای زاهد بر تو باد ارزانی. ما از دوست فقط خود دوست را می‌خواهیم.

کلمات کلیدی: نواندیشی دینی، فلسفه دین، فلسفه دین pdf، عرفان اجتماعی، بعد اجتماعی عرفان، الهیات رهایی بخش تعاونی، احیای دین اجتماعی، دین اجتماعی، فلسفه دین چیست، دانلود رایگان کتاب احیای دین اجتماعی، دانلود pdf کتاب احیای دین اجتماعی، الهیات دوبنی، دین شناسی، الهیات شناسی، خدا شناسی، دانلود رایگان کتاب طرح واره‌ای از الهیات دوبنی، دانلود pdf کتاب طرح واره‌ای از الهیات دوبنی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.