دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آگار؛ منابع و کاربردها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آگار؛ منابع و کاربردها

کتاب آگار؛ منابع و کاربردها نوشته‌ی اسماعیل پورکاظم، مصارف دارویی، غذایی، ترکیبات شیمیایی، اکولوژی و بسیاری دیگر از موارد این گیاه پرخاصیت را به طور کامل همراه با تصاویر شرح می‌دهد.

در بخشی از کتاب آگار؛ منابع و کاربردها می‌خوانیم:

«آگار» احتمالا در سال 1658 میلادی (قرن هفدهم) توسط یک مسافرخانه چی ژاپنی به نام "مینویا تارازایمون" (Minoya Tarazaemon) کشف گردید. بر طبق روایات چنین بر می‌آید که وی قصد داشت، تا مازاد سوپ‌هایی را که از گیاهان دریائی (sea weed) نوع جلبک‌های قرمز تهیه شده بود، دور بریزد ولیکن مشاهده نمود که آن‌ها پس از آنکه به مدت یک شب در شرایط آب و هوائی سرد زمستانی قرار گرفتند، تبدیل به ژله شده بودند. بدین ترتیب بود که "آگار" با گذشت قرن‌ها تبدیل به یک عامل ژله‌سازی در آشپزی کشورهای جنوب شرقی آسیا شد.

کلمات کلیدی: آگار، پودر آگار، طریقه استفاده از پودر آگار آگار، مضرات پودر آگار آگار، آگار چیست، آگار چیست و چه کاربردی دارد، پودر آگار چیست، گیاه آگار چیست، کاربرد آگار چیست، طرز تهیه پودر آگار آگار، فرق ژلاتین و آگار چیست، Agar agar چیست، گیاه آگار چیست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.