دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی شکوه نشر؛ معرفی و بررسی کتاب «در جستجوی صبح»

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی شکوه نشر؛ معرفی و بررسی کتاب «در جستجوی صبح»

محمد سلگی در کتاب صوتی شکوه نشر؛ معرفی و بررسی کتاب «در جستجوی صبح»، به معرفی و بررسی کتاب دو جلدی «در جستجوی صبح» پرداخته است. کتابی گرانقدر، پرمایه و درس آموز که روایتش از کودکی بنیانگذار نشر امیرکبیر آغاز می‌شود و به موفقیت‌های چشمگیر او در چاپ آثار شاخص می‌رسد و در نهایت با اشاره به مصائب آقای ناشر پایان می‌پذیرد.

«زندگینامه‌ی خودنوشت/حسب حال/خودزندگینامه (=Autobiography)» یکی از گونه‌های نوشتاری به شمار می‌آید که همواره در میان نویسندگان، رایج و برای خوانندگان کتاب، محبوب بوده است. هنگامی که مخاطب، «خودزندگینامه» را میخواند، مستقیم و بی واسطه با احساسات، باورها، تفکرات و دیگر احوال درونی نویسنده آشنا می‌شود؛ پستی‌ها و بلندی‌های زندگی او را می‌شناسد؛ همقدم با او زمین می‌خورد و برمی‌خیزد و در اتفاقات مختلف از او نکته‌ای و جمله‌ای می‌آموزد. همچنین رخدادهای تاثیرگذار زمانه را از نظرگاه نویسنده مطالعه می‌کند و می‌تواند نسبت به حوادث ریز و درشت تاریخ، شناختی نو و نگرشی جدید به دست بیاورد.

کلمات کلیدی: نقد کتاب در جستجوی صبح، کتاب در جستجوی صبح، خرید کتاب در جستجوی صبح، کتاب در جست و جوی صبح، دانلود کتاب در جستجوی صبح، قیمت کتاب در جستجوی صبح، دانلود رایگان کتاب در جستجوی صبح، نقد ادبی، نقد کتاب، نقد آثار ادبی، کتاب صوتی رایگان، دانلود کتاب صوتی رایگان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.