دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب گوهر دریای جان: گزیده ادب پارسی از رودکی تا قیصر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب گوهر دریای جان: گزیده ادب پارسی از رودکی تا قیصر

کتاب گوهر دریای جان: گزیده ادب پارسی از رودکی تا قیصر نوشته‌ی محمد خدادادی، گزیده‌ای از آثار شاعران و نویسندگانِ بزرگ ادبِ پارسی است. در این اثر سعی شده که برگزیده‌‌ای از بهترین آثارِ برترین ادیبانِ ایران زمین، گرد هم آید تا دانشجویان و علاقه‌مندان به زبان و ادبیات پارسی که خواهان آشنایی بیشتر با این گنجینه‌‌اند، بتوانند از آن استفاده نمایند. 

چینشِ مطالب این کتاب، بر اساسِ تاریخِ ظهور و زندگی شاعران و نویسندگان ایرانی است. به گونه‌ای که شما می‌توانید به یک نگاهِ کُل‌نگر و همه جانبه از ادبیاتِ پارسی، از دیرباز تا کنون، دست یابید؛ شاعران و نویسندگانِ نامدار و مطرحِ پارسی زبان را بشناسید، با آثار ایشان آشنا شوید و گزیده‌ای از هر یک را مطالعه نمایید. 

شیوه کار در این اثر، بدین‌ گونه است که در مَدخَلِ هر فصل، به صورت مختصر، زندگی، اندیشه، سبک، درون‌مایه و آثار هر نویسنده معرفی شده، تا به این وسیله، شما آشناییِ مختصری با زندگی، جهان‌ بینی و زبانِ هر ادیب، حاصل نمایید. آنگاه، در ادامه، گزیده‌ای از آثار و اشعار هر یک از نویسندگان و شاعران، قرار گرفته است و در نهایت، در قسمت تعلیقاتِ هر فصل، به صورتِ بسیار مختصر، برخی از دشواری‌های لغوی و معنایی متون، توضیح داده شده است. در قسمتِ داستان نویسانِ معاصر نیز، سعی شده، تحلیل‌هایِ بسیار کوتاهی از هر داستان، عرضه شود.

کلمات کلیدی: شعر ادبیات فارسی، اشعار رودکی، نقد ادبی، نقد و تفسیر، ادبیات پارسی، بررسی ادبیات پارسی، ادبیات ایران، تاریخ ادبیات ایران، کتاب نقد شعر، بررسی شعر، نقد و بررسی شعر، تحلیل شعر،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.