دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فراسوی متن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فراسوی متن

کتاب فراسوی متن به قلم میثم موسوی، نوشته‌ای گردآوری شده از صدها کتاب از نویسندگان مختلف جهان است.

در این اثر به معرفی بسیار مختصری [یک یا چند صفحه] از کتاب‌ها در چهار حوزه‌ی ادبیات، فلسفه، تاریخ و الهیات پرداخته شده و حاصل بیش از پنج سال فعالیت مستمر در فیسبوک و کتاب‌های معرفی شده در این شبکه است.

در بخشی از کتاب فراسوی متن می‌خوانیم:

رمان «بار هستی» یا سبکی تحمل ناپذیر هستی اثر میلان کوندرا (متولد 1929) تفکر و کاوش درباره‌ی زندگی انسان و تنهایی او در جهان است. زبان فلسفی کتاب از همان ابتدا خواننده را با مسایل بنیادی هستی روبرو می‌کند و او را به تفکر وا می‌دارد. نویسنده‌ی اهل چک، نقش رمان در زندگی بشر را با اهمیت دانسته و آن را تنها برای سرگرمی و وقت گذرانی نمی‌داند و معتقد است رمان باید در بردارنده‌ی جهان بینی «اندیشه تردید در یقین» باشد و هرگز با بیانی قاطع و جزمی سخن نراند:

ز مذهب‌ها گزیدم طرفه دینی
یقین در شک و شک در هر یقینی 

فقط یک سلاح داشت... او کتاب‌های زیادی خوانده بود... کتاب به او فرصت گریختن از نوعی زندگی را می‌داد که هیچ گونه رضایت خاطری از آن نداشت... دوست داشت کتاب زیر بغل در خیابان‌ها گردش کند... کتاب او را از دیگران به کلی متمایز می‌ساخت.

کلمات کلیدی: پژوهش ادبی، نقد و تفسیر، معرفی کتاب تاریخی، معرفی کتاب رمان، بهترین کتاب های فلسفی، آثار نویسندگان معروف دنیا، آثار مشهور ادبی ایران، نقد و بررسی داستان، بررسی آثار ادبی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.