دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مدیریت هوشمندانه ایونت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مدیریت هوشمندانه ایونت

کتاب مدیریت هوشمندانه ایونت نوشته‌ی استیو مقدم، تمام مراحل برگزاری یک ایونت شامل طراحی، برنامه‌ریزی، اجرا و پیگیری­‌های پس از اجرای ایونت را بیان می‌کند.

در بخشی از کتاب مدیریت هوشمندانه ایونت می‌خوانیم:

ایونت‌هایی که به صورت مرتب در فواصل زمانی مشخص (به صورت زنجیره ای) برگزار می‌شوند، با هر بار برگزاری، ریسک آن کمتر می‌شود و برگزارکننده، برند معتبرتری خواهد شد. همچنین باعث میشود تأمین کنندگان خدمات ایونت، برگزارکنندگان را به عنوان یک گروه معتبر و حرفه‌ای بشناسند و به دلیل ادامه دار بودن کار، تخفیف بیشتری بدهند.

در لاس وگاس هتل‌های بسیار مجهز و زیبایی وجود دارد و هرکدام، مکانی برای برگزاری ایونت دارند. مالکان آن هتل‌ها امکانات برگزاری ایونت‌های دنباله دار را فراهم می‌کنند تا مردم به واسطه بازدید از ایونتهاء اتاق هایشان را اجاره کنند. در نتیجه، هم برگزارکننده ایونت، مکان ثابتی برای برگزاری ایونت دارد و هم هتل در زمان‌های برگزاری ایونت، مشتری بیشتری خواهد داشت.

کلمات کلیدی: مدیریت ایونت، مدیریت رویداد، گزارش رویداد، برنامه ریز رویداد، چگونه ایونت پلنر شویم، مدیریت رویدادها، دانلود pdf کتاب مدیریت هوشمندانه ایونت، دانلود رایگان کتاب مدیریت هوشمندانه ایونت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.