دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بازی دروغ

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بازی دروغ

کتاب بازی دروغ به قلم روث ور، ماجرای جنایی، معمایی چهار دوست را به تصویر می‌کشد که بعد از سال‌ها به دلیلی ناخوشایند یکدیگر را ملاقات می‌کنند.

روث ور کتاب حاضر را از همان ابتدا جذاب و نفس‌گیر نوشته است. داستان از آن‌جایی شروع می‌شود که زنی به همراه سگش در یک صبح زیبا به پیاده‌روی می‌روند که ناگهان سگ به درون آب می‌پرد و وسیله‌ای از آن بیرون می‌کشد. زن در ابتدا تصور می‌کند آن شی یک تکه چوب است اما اینطور نیست و ماجرا شوم‌تر از حد تصور اوست.

در بخشی از کتاب بازی دروغ می‌خوانیم:

از دروغ گفتن متنفرم. بچه که بودم از دروغ گفتن لذت می‌بردم تا زمانی‌ که مجبور شدم دروغ بگویم. الان دیگر خیلی‌ به دروغ‌هایم فکر نمی‌کنم، شاید چون خیلی‌ وقت است که نوک زبانم هستند، اما همیشه وجود داشته‌اند، مثل دندانی‌ است که مدام درد می‌کند اما در کنار این درد، هر از گاهی هم تیر می‌کشد. با این همه، من باز هم از دروغ گفتن به اوون متنفرم.

کلمات کلیدی: داستان و رمان جنایی و معمایی خارجی، پرفروش نیویورک تایمز، قیمت کتاب بازی دروغ، خرید کتاب بازی دروغ، کتاب بازی دروغ نشر نون، کتاب دروغ بازی، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، رمان معمایی خارجی، رمان معمایی هیجانی، رمان جنایی، روت ویر، Ruth Ware، The Lying Game، رمان هیجان انگیز، دانلود رمان جنایی، رمان معمایی،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.