دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دستیار کنار دندانپزشک

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دستیار کنار دندانپزشک

کتاب دستیار کنار دندانپزشک نوشته‌ی وحید بهروان، به صورت اختصاری به مهارتهایی که یک دستیار دندانپزشک باید داشته باشد می‌پردازد.

کتابی که پیش رو دارید یکی از کامل‌ترین کتاب‌ها ست که با موضوع صفر تا صد اموزش دستیار کنار دندان پزشک نگارش شده شده است. این کتاب می‌تواند مورد استفاده دستیاران دندانپزشکی، دندانسازان تجربی، مهندسان پزشکی، افراد درگیر در کار پروتز دندان و علامندان قرار گیرد. این مجموعه از منابع مختلف و معتبر گرد آوری شده و بعضی قسمت‌ها نیز حاصل تجربیات و مصاحبه با دندان پزشکان و افراد درگیر در کار دندانپزشکی بوده است.

در بخشی از کتاب دستیار کنار دندانپزشک می‌خوانیم:

غالبا هنگام بحث درباره استخوان‌های جمجمه به نام حفره یا سینوس برخورد می‌کنیم. این حفره‌ها که سینوس‌های فوق بینی خوانده می‌شوند در میان استخوان‌های نزدیک به حفره بینی قرار دارند. استخوان‌های جمجمه که این سینوس‌ها در آن‌ها قرار گرفته‌اند عبارتند از: پیشانی، پروانه‌ای، پرویزنی و فک بالایی. سینوس‌های پرویزنی از یک سری حفره به نام سلول‌های پرویزنی تشکیل شده‌اند که تعداد آن‌ها بین 3 الى 18 سلول متغییر است. هر گونه تورم در غشاء این سینوس‌ها به نوعی عفونت به سینوزیت منجر می‌شود و اگر این تورم به حدی باشد که مجرای بینی را مسدود نماید فشار مایع زیاد شده و به سردردهای سینوسی منجر خواهد شد.

کلمات کلیدی: چگونه دستیار دندانپزشک شویم، دانلود pdf وسایل دندانپزشکی، دستیار دندانپزشک، دانلود رایگان کتاب دستیار کنار دندانپزشک، دانلود پی دی اف کتاب دستیار کنار دندانپزشک، دانلود pdf کتاب دستیار کنار دندانپزشک، اموزش کامل دستیار دندانپزشک، کتاب آموزش دستیار دندانپزشک pdf، دانلود کتاب دستیار کمک دندانپزشک، اموزش وسایل دندانپزشکی برای دستیار، اسم وسایل دندانپزشکی با عکس pdf، آشنایی با ابزار جراحی دندانپزشکی، آشنایی با وسایل دندانپزشکی برای دستیار،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.