دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب روش تحقیق برای معماری

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب روش تحقیق برای معماری

کتاب روش تحقیق برای معماری نوشته‌ی ری لوکاس، راهنمایی برای پژوهش در معماری است و روش‌های تحقیق متناسب با علوم انسانی معماری را تشریح می‌کند.

هدف این کتاب کمک به شما در تولید پژوهشی است که ذات معمارانه‌ی آن بارز و مشخص است و از امکاناتی چون نقاشی، رسم نمودار، کارتوگرافی، نشانه گذاری و دیگر نمایش‌های گرافیکی به عنوان ابزارهایی برای توصیف، توضیح و ساخت تئوری استفاده می‌کند تا باعث تبدیل شدن مراحل تحقیقی به مراحل طراحی و اجرا شود.

در بخشی از کتاب روش تحقیق برای معماری می‌خوانیم:

واژه تز اغلب به معنی یک نوشته طولانی یا بخش مهمی از یک مقاله بوده که تولید یک بحث تئوری می‌کند، اما ریشه‌ی این کلمه به فعالیت‌های اساسی تر روی بحث و استدلال برمی گردد. ایده‌ی مباحثه به قلب یک پژوهش خوب بر می‌گردد، جایی که نظریات طوری بیان شوند که متفاوت، مکمل و یا در تضاد با نظر خود نویسنده باشد. آن وقت است که پژوهش باید نقطه نظر را اثبات کرده برای آن‌ها دلیل بیاورد.

کلمات کلیدی: روش تحقیق، روش تحقیق در معماری چیست، موضوع روش تحقیق در معماری، انواع روش های تحقیق در معماری، انواع روش شناسی تحقیق، کتاب روش های پژوهش معماری، کتاب روش تحقیق برای معماری pdf، دانلود pdf کتاب روش تحقیق برای معماری، رای لوکاس، ریموند لوکاس، Research Methods for Architecture، Ray Lucas،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.