دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مختصری از فضائل حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مختصری از فضائل حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

کتاب مختصری از فضائل حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) نوشته‌ی حبیب حسینی آذر، در مورد اقدامات، مقامات و کرامات بالای حضرت به صورت بسیار مختصر است.

سخن گفتن و نوشتن از حضرت فاطمه سلام الله علیها به دلیل منزلت بالای ایشان بسیار سخت است. در طول تاریخ برخی دلائل از جمله حجب و حیای طبیعی بانوان اسلام، پوشیده ماندن فعالیت بانوان در اسلام، جامعه مرد سالار عرب، ممنوعیت نقل احادیث به مدت طولانی پس از شهادت پیامبر اسلام و در مورد شخص حضرت زهرا، دشمنی خلفای اول و دوم با ایشان که در علمای اهل سنت تعصباتی برانگیخته است و همچنین جلوگیری از تفرقه و نزاع مذهبی و یا به قول معروف مسأله تقریب مذاهب  در علمای شیعه باعث شده است، مقام حضرت فاطمه، هدایت الهی ایشان در جامعه، بیاناتشان و اقدامات ممتاز ایشان که به اندازه‌ی زحمات حضرت پیامبر و حضرت علی علیه السلام در ترویج اسلام و جلوگیری از بین رفتن اصل آن موثر بود ناشناخته بماند و در منابع مختلف آنگونه که شایسته‌ی ایشان است پرداخت نشود.

در بخشی از کتاب مختصری از فضائل حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) می‌خوانیم:

آن حضرت بنا به مشهور پس از بعثت حضرت محمد صل الله علیه و آله به نبوت متولد شده اند، نقل است که هنگام تولد حضرت خدیجه (سلام الله علیها) (به دلیل امتناع زنان مکه از کمک کردن) خیلی ناراحت بود، تا این که مشاهده کردند زنانی بلند قد در کنارش هستند. اول ناراحت شد و سپس از آن‌ها خواست که خود را معرفی کنند. آن‌ها هم خود را معرفی کردند: ساره و آسیه و مریم و صفورا بنت شعیب. گفتند که خداوند ما را از بهشت فرستاده تا در این ولادت، بجای زنان قریش از تو پرستاری کنیم و در ولادت این نوزاد مبارک مساعدت کنیم.

کلمات کلیدی: فضائل حضرت فاطمه، روایات فضایل حضرت زهرا، فضائل حضرت زهرا در قرآن، ویژگی های حضرت زهرا در قرآن، سه ویژگی حضرت فاطمه، زندگی و خصوصیات حضرت فاطمه، خصوصیات حضرت فاطمه، خصوصیات حضرت فاطمه س، خصوصیات حضرت فاطمه سلام الله علیها، خصوصیات حضرت فاطمه چیست، خصوصیات حضرت فاطمه الزهرا، خصوصیات حضرت فاطمه چه بود، دانلود رایگان کتاب مختصری از فضائل حضرت فاطمه زهرا، دانلود pdf کتاب مختصری از فضائل حضرت فاطمه زهرا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.