دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نوبوت‌ها و نانو بوت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نوبوت‌ها و نانو بوت

 کتاب نوبوت‌ها و نانو بوت نوشته‌ی افشین رشید، به شکل قابل درک و تاثیرگذار به مطالب کاربردی و مهم نوبوت‌ها و نانو بوت می‌پردازد.

در ستایش علم الکترونیک همین بس که کاربردی‌ترین علوم در جوامع می‌باشد و از یاد نبریم نانو میکرو الکترونیک برترین گرایش علوم الکترونیک و کلید دستیابی به یک فناوری برتر در نیمه‌ی سده پیش رو است. شاید باور کردنی نباشد اما تغییر در حجم و بازطراحی مدار‌های الکترونیکی و مخابراتی بر پایه علوم نانو الکترونیک می‌تواند تا چند برابر کارایی و قدرت این عناصر الکترونیکی افزایش دهد.

در بخشی از کتاب نوبوت‌ها و نانو بوت می‌خوانیم:

نوبوت‌ها (ریز نانو ربات‌های پزشکی) ماشین‌های کوچکی هستند در مقیاس (ذره نانو) که برای انجام عملیاتی خاص و بعضا تکرارشونده با دقت بسیار با طراحی شده‌اند. با استفاده از دانش نانوتکنولوژی می‌توان نانو ربات‌هایی طراحی کرد که در بدن انسان قرار می‌گیرند و نقش محافظ و درمانگر را ایفا می‌کنند. این ریز ماشین‌های هوشمند قادرند چندین نسخه از خودشان تهیه کنند و جایگزین بافت‌های فرسوده با آسیب دیده کنند. این فرایند را خود تکثیری می‌نامند. نانو ربات‌ها دارای امکانات بالقوه‌ای هستند که با اجتماع و قرارگیری به صورت کلونی قادرند به طور موشکافانه و دقیق از سیستم حفاظت کنند. در واقع با ساختاری اتمی یا مولکولی در یک فرایند قرار داده می‌شوند تا چرخه‌ای را کامل کنند.

کلمات کلیدی: نوبوت‌ ها، نانو بوت، نانو ربات پزشکی، نانو ربات های زیستی، ساخت نانو ربات، نانو ربات نظامی، نانو بیولوژی، نانو زیست فناوری پزشکی، دانلود رایگان کتاب نوبوت‌ها و نانو بوت، دانلود پی دی اف کتاب نوبوت‌ها و نانو بوت، دانلود pdf کتاب نوبوت‌ها و نانو بوت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.