دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بعد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بعد

کتاب بعد به قلم استیون کینگ، از پرفروش‌ترین کتاب‌های سال 2021، جنایی ترسناک و هیجان انگیز را روایت می‌کند. این داستان در مورد پسری با توانایی‌های غیرعادی است که توانایی‌های عجیبش او را ماجراهایی هولناک و نفس‌گیر می‌کند.

جیمی کانکلین، پسر یک مادر مجرد و تنهاست. مادر او مانند بقیه‌ی مادران می‌خواهد فرزندی معمولی داشته باشد. اما جیمی یک کودک معمولی نیست. او با یک توانایی غیرعادی متولد شده که مادرش همیشه به او توصیه می‌کند تا رازش را از دیگران مخفی نگه دارد. جیمی می‌تواند چیزهایی ببیند که دیگران نمی‌توانند ببینند و همینطور چیزهایی را یاد بگیرد که هیچکس دیگری نمی‌تواند. اما تبعات این ویژگی منحصر به فرد جیمی بالاتر از چیزی‌ست که او تصور می‌کند.

در بخشی از کتاب بعد می‌خوانیم:

آن شبِ چهارشنبه، پلیس‌ها آخرین بمب ثامپر را پیدا و خنثی کردند. حدودهای هشت شب بود. من و مامان سریال مظنون را از تلویزیون می‌دیدیم که یکهو فیلم قطع شد و اخبار ویژه جای آن را گرفت. سگ‌های ردیاب چندین ساعت دنبال گشته و چیزی پیدا نکرده بودند. جوخه‌ی مهار بمب می‌خواستند آن‌ها را بیرون بکشند که یکی از سگ‌ها در راهروی جنوبی چیزی حس می‌کند. بارها آن راهرو را گشته بودند اما امکان نداشت بین قفسه‌ها بمبی پنهان شده باشد. یکی از پلیس‌ها خیلی اتفاقی سرش را بالا گرفته و متوجه شده یکی از آجر‌های سقف کمی شل شده است. بمب آن‌جا بود. بین سقف و پشت‌بام. بمب با طناب بلند نارنجی رنگی به یکی از تیرآهن‌های سقف بسته شده بود. شبیه بانجی جامپ بود.

کلمات کلیدی: رمان معمایی، استفن کینگ، داستان و رمان ترسناک، داستان و رمان جنایی و معمایی، رمان بعد، استفن کینگ کتاب ها، دانلود تمام کتاب های استفن کینگ، دانلود ترجمه کتاب های استفن کینگ، پرفروش ترین کتاب 2021، پرفروش ترین نیویورک تایمز، رمان ترسناک، داستان جنایی، رمان معمایی هیجانی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.