دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی از عشق و شیاطین دیگر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی از عشق و شیاطین دیگر

کتاب صوتی از عشق و شیاطین دیگر اثر گابریل گارسیا مارکز، داستان عشق دختر پر شر و شور و همچنین کشیش کتابخوانی است که برای نظارت بر مراسم جن‌گیری او انتخاب شده است.زمان رمان که در یکی از بنادر امریکای جنوبی می‌گذرد، دوران مستعمره‌نشینی، تفتیش عقاید و هنگامه دزدان دریایی است.

سییروا ماریا دختری است که با بی‌توجهی والدینش مواجه شده و در کنار خدمتکاران با آداب رسوم آفریقایی بزرگ می‌شود تا جایی که زبان آن‌ها را هم یاد می‌گیرد. روزی به همراه یکی از خدمتکاران در بازار بود که سگ‌هاری او را گاز می‌گیرد. این خبر به گوش اسقف منطقه می‌رسد و او مدعی می‌شود که روح این دختر در تسخیر شیطان قرار گرفته است. بنابراین از پدرش می‌خواهد که دختر را به صومعه تحویل دهد تا از او جن‌گیری کنند… در این بین پدر روحانی کایتانو دلاورا عاشق ماریا شده است و در فکر نجات جان اوست.

گابریل گارسیا مارکز به عنوان محبوب‌ترین نویسنده ادبیات اسپانیایى‌زبان پس از سروانتس از قرن هفدهم تا کنون شناخته مى‌شود و برنده جایزه نوبل ادبیات سال 1982 میلادى است. مارکز سرخوشانه داستان خود را با ترکیب مضامین قدرگرایى، خیالى، قهرمانى و همه مفاهیم دیگرى که از کودکى در دهکده آرکاتاکا در منطقه سانتامارتا کشورِ کلمبیا با آن رشد کرده بود، درآمیخته است.

در بخشی از کتاب عشق و شیاطین دیگر می‌شنویم:

سگی هار دختر نوجوانی را گاز می‌گیرد. مارکی کاسالدوئرو تنها دخترش را به اصرار اسقف به کلیسا می‌سپارد. ولی وهم حلول شیطان در جسم و روح دخترک، کلیسا را وا می‌دارد کشیش 36 ساله‌ای را مامور شیطان ستیزی از او نماید.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی از عشق و شیاطین دیگر، رمان عاشقانه خارجی، رمان خارجی معروف، رمان عاشقانه، دانلود رمان هیجان انگیز، رمان خارجی، رمان هیجان انگیز، کتاب صوتی از عشق و شیاطین دیگر، رمان ترسناک، دانلود رمان ترسناک، Gabriel Garcia Marquez، Of Love And Other Demons،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.