دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب در یک جنگل تاریک تاریک

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب در یک جنگل تاریک تاریک

کتاب در یک جنگل تاریک تاریک نوشته‌ی روث ور، زندگی دختری نویسنده را به تصویر می‌کشد که دعوت به یک مهمانی او را وارد ماجراهایی مرموز و معمایی می‌کند. این اثر از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز، لس‌آنجلس تایمز و یو اس ای تودی بوده است.

رمان در یک جنگل تاریک تاریک (In a Dark, Dark Wood) اثری تعلیق‌آمیز و جذاب محسوب می‌شود و موفقیت آن در سال 2015 به حدی بود که چندین ماه در فهرست پرفروش‌ترین‌های اروپا و آمریکا قرار گرفت. روث ور (Ruth Ware) در این داستان جذاب زندگی دختری به نام نورا را دستمایه‌ی روایت خود قرار می‌دهد؛ او نویسنده‌ای منزوی است که به نوشتن رمان‌های جنایی می‌پردازد. نورا به وسیله‌ی دوستى که مدت‌هاست از او خبری ندارد به یک میهمانی در شمال انگلستان دعوت می‌شود. اگر چه نورا تمایلی به ترک کردن خانه‌ی دنج و خلوت خود ندارد اما در نهایت خود را قانع به رفتن می‌کند. در نهایت نورا و چند دوست قدیمی در خانه‌ای شیشه‌ای در دل جنگل در کنار هم قرار می‌گیرند.

در بخشی از کتاب در یک جنگل تاریک تاریک می‌خوانیم:

می‌خواهم بخوابم، ولی توی چشم‌هایم نور می‌اندازند. من را آزمایش و اسکن کردند و جواب‌ها را پرینت گرفتند، لباس‌های خون‌آلودم را درآوردند. چه اتفاقی افتاده؟ چه‌کار کرده‌ام؟

من را سوار ویلچر، در راهروهای دراز پیش می‌برند، نورها را برای شب کم‌فروغ کرده‌اند، از کنار بیماران خواب می‌گذریم. بعضی از آن‌ها، همین‌طور که من رد می‌شوم، بیدار می‌شوند و من حالت خودم را در چهره‌های شوکۀ آن‌ها می‌بینم، آن‌طوری که رویشان را برمی‌گردانند، انگار از چیزی رقت‌انگیز یا ترسناک.

کلمات کلیدی: داستان و رمان جنایی و معمایی، داستان و رمان روانشناسی، خرید کتاب در یک جنگل تاریک تاریک، دانلود کتاب های روث ور، پرفروش ترین نیویورک تایمز، پرفروش ترین یو اس ای تو دی، کتاب پرفروش لس آنجلس تایمز، رمان پرفروش، رمان معروف، رمان معمایی، رمان روانشناسی،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.