دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بمب گذاری در پیامک یا چگونه کمپین بازاریابی پیامکی موفقی داشته باشیم؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بمب گذاری در پیامک یا چگونه کمپین بازاریابی پیامکی موفقی داشته باشیم؟

کتاب بمب گذاری در پیامک یا چگونه کمپین بازاریابی پیامکی موفقی داشته باشیم؟ یک راهنمای ساده برای شناخت موثرترین روش‌های استفاده از پیامک برای کسب و کارهاست. شما با خواندن این کتاب، شناختی کلی از بازاریابی پیامکی پیدا می‌کنید و بهترین راهکارهای آن را می‌شناسید.

حتی اگر پولدار هم باشید، باز هم نمی‌خواهید پول خودتان را صرف یک راهکار بی‌ارزش تبلیغاتی کنید. پس قبل از اینکه بازاریابی پیامکی را به صورت جدی شروع کنید، می‌خواهید در مورد راهکارهایش بیشتر بدانید. اگر با ما موافق هستید، پس کتاب بمب گذاری در پیامک یا چگونه کمپین بازاریابی پیامکی موفقی داشته باشیم؟ دقیقاً برای شما نوشته شده است.

سعی ما بر این است که به کمک این کتاب، به تمام سوال‌های شما در زمینه پیامک و سامانه‌های پیام کوتاه پاسخ دهیم و به شما کمک کنیم تا رشد کسب و کار خود را با پیامک سرعت بخشید و بتوانید دانش و تسلط خود بر روی موضوع بازاریابی پیامکی را افزایش بدهید.

در بخشی از کتاب بمب گذاری در پیامک یا چگونه کمپین بازاریابی پیامکی موفقی داشته باشیم؟ می‌خوانیم:

اس ام اس مارکتینگ که به عنوان بازاریابی پیامکی نیز شناخته می‌شود ، روشی است که به وسیله آن کسب و کارها و سازمان‌ها از طریق پیام‌های متنی کاملا هدفمند و مبتنی بر اجازه، کالاهای ویژه، کوپن، تبلیغات، هشدارها و موارد دیگر را ارسال می‌کنند. این پیام ها حداکثر 160 حرف دارند.

کلمات کلیدی: بازاریابی پیامکی، بازاریابی پیامکی چیست، آموزش بازاریابی پیامکی، پیام به مشتریان، اس ام اس مارکتینگ، تبلیغات پیامکی چگونه است، تکنیک های اس ام اس مارکتینگ، انواع پیام در کسب و کار، آموزش رایگان بازاریابی، آموزش بازاریابی، آموزش رایگان فروش، کتاب بازاریابی پیامکی، آموزش اس ام اس مارکتینگ،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.