دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چکامه‌های رزمی - جلد سوم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چکامه‌های رزمی - جلد سوم

در کتاب چکامه‌های رزمی - جلد سوم مجموعه‌ای از مقالات و نوشته‌ها در حوزه‌های مختلف مباحث نظامی و جنگ‌افزارها که از منابع گوناگون ترجمه و تدوین شده، گردآوری شده است.

این نوشتار سعی شده با زبانی ساده و قابل فهم برای عموم افراد نگاشته شود و در عین حال از منابع معتبر در سطح بین‌الملل اخذ شده است. مطالب این کتاب برای علاقمندان حوزه مباحث نظامی، دانشجویان دانشکده‌های افسری و کلیه مخاطبانی که به دنبال افزایش اطلاعات عمومی خود در زمینه‌های امنیتی راهبردی و جنگ افزارها هستند، سودمند خواهد بود. منابع و مراجع هر نوشتار در پایان آن آمده است.

کلمات کلیدی: دانلود رایگان کتاب علوم نظامی، دانلود کتاب جنگ افزار شناسی pdf، تهدیدات نظامی، انواع جنگ، عوامل شیمیایی در جنگ، بررسی جنگ افزار، کتاب آموزش نظامی سپاه، کتاب آموزش نظامی pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.