دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تناسخ بذرهای ستاره‌ای

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تناسخ بذرهای ستاره‌ای

کتاب تناسخ بذرهای ستاره‌ای نوشته‌ی زهرا رئیسی، به بررسی روند بیداری ذهنی و نحوه‌ی بازگشت روح‌های پیشرفته می‌پردازد و به چند سوال رایج پیرامون بیداری ذهنی، پاکسازی چاکرا، بیداری کندالینی و نژاد‌های کهن زمین پاسخ می‌دهد.  

در بخشی از کتاب تناسخ بذرهای ستاره‌ای می‌خوانیم:

اتفاقی که دوروتی پشت سر گذاشت، در واقع یک تناسخ بود. یک تناسخ کاملا متفاوت. روحی که جایگزین روح دختر بچه شد و اطلاعات یک فرد از گذشته را منتقل کرد. در مورد دوروتی، روح اول دختر بچه به علت سقوط از پله‌ها از بدن جدا شد، اما چنین تناسخاتی معمولا به این شکل اتفاق می‌افتند که روح مهمان، در کنار روح اول و اصلی کالبد حضور داشته و روی چرخه‌ی عادی زندگی فرد و رفتار‌های او تاثیر بخصوصی نخواهد داشت. 

شدت و پیچیدگی بافت هاله، به چند عامل مختلف بستگی دارد. به طور مثال، هاله‌ی افرادی که زندگی خود را با کارهایی مثل دروغ گفتن، سو استفاده کردن و یا کار‌های سیاه سپری کرده اند، یک هاله‌ی تیره رنگ و بی نظم یا آشفته است. افرادی که حساسیت بیشتری نسبت به انرژی دارند، ممکن است حین مواجهه با هاله‌ی چنین افرادی، حتی بو‌های نامطبوعی را احساس کنند که قطعا تجربه‌ی خوش آیندی نیست.

کلمات کلیدی: تناسخ، بازگشت روح، ترس از مرگ، ماهیت روح، مرگ، حیات ابدی، انسان پس از مرگ، عوامل ترس از مرگ، رجعت و بازگشت روح،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.