دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بهسازی و مقاوم سازی سازه‌ها با کامپوزیت FRP براساس آیین نامه CEB - FIP

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بهسازی و مقاوم سازی سازه‌ها با کامپوزیت FRP براساس آیین نامه CEB - FIP

کتاب بهسازی و مقاوم سازی سازه‌ها با کامپوزیت FRP براساس آیین نامه CEB - FIP نوشته‌ی ایمان الیاسیان و رضا شاهمرادی، به بررسی پیشرفت‌های اخیر در زمینه‌ی مواد، مصالح و روش‌ها و تکنولوژی تقویت سازه‌ها می‌پردازد.

بیش از یک دهه است که مقوله بهبود و ارتقاء، کیفی زیر ساخت‌های دانش مهندسی ساختمان، یکی از مهم‌ترین موارد می‌باشد. خراب شدن و از بین رفتن عرشه پل‌ها، تیرها شاه تیرها و ستون‌ها، منازل و سازه‌های پارکینگ و غیره به مواردی همچون بالا رفتن سن سازه، عوامل مضر و مخرب محیطی، طراحی یا اجرای ضعیف، اشکال و ضعف نگهداری از بنا و یا حوادثی همچون زلزله نسبت داده می‌شود.

ضعف‌های مشاهده شده در زیر ساخت‌ها همراه با نیاز روز به ارتقاء و بهبود کیفیت باعث شده که پیش نیازهای کامل‌تر و قانع کننده‌تری برای طراحی در نظر گرفته شود. (به عنوان مثال افزایش حجم ترافیک بروی پل‌ها بیش از مقادیر طراحی اولیه). به این ترتیب در سال‌های اخیر بازنگری در ابعاد گوناگون دانش مهندسی ساختمان بطور قابل ملاحظه‌ای مورد توجه گرفته است. در عین حال، مقاوم سازی لرزه‌ای هم از اهمیت مشابهی برخوردار شده است علی الخصوص در مناطقی که خطر نسبی زلزله در آن‌ها بالا می‌باشد.

کلمات کلیدی: سازه مقاوم، مقاوم سازی چیست، معرفی انواع سیستم های سازه ای، الیاف frp چیست، الیاف کامپوزیتی FRP، الیاف frp، تاریخچه frp، روش اجرای frp، دانلود کتاب تخصصی عمران، دانلود کتاب عمران، مهندسی عمران،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.