دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سیستم مدیریت هوشمند

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سیستم مدیریت هوشمند

کتاب سیستم مدیریت هوشمند نوشته‌ی ایمان الیاسیان، به بررسی سیستمی می‌پردازد که در آن با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها شرایط و امکانات ایده آلی برای ساکنین فراهم می‌گردد و همزمان با آن مصرف انرژی نیز در ساختمان بهینه می‌شود.

در بخشی از کتاب سیستم مدیریت هوشمند می‌خوانیم:

تکنولوژى ساختمان هوشمند امکانات متنوع و گسترده‌اى در اختیار مى‌گذارد که هر شخص نسبت به علاقه و سلیقه خود مى‌تواند از تمامى یا تنها بخشى از آن بهره‌مند گردد. با کمک این تکنولوژى تمامى وسایل و تجهیزات داخل ساختمان، بر حسب خصوصیات محل و نیاز استفاده کنندگان، توسط صفحه‌اى نمایش داده می‌شوند و از همانجا قابل کنترل و مدیریت هستند. ویژگى منحصر به فرد این تکنولوژى، ایجاد هماهنگى و یکپارچه‌سازى بین کلیه سیستم‌هایى است که تاکنون به صورت منفرد استفاده می‌شده‌اند و بدین ترتیب در محدوده وسیعى امکان طراحى، نصب و استفاده می‌دهد. از فواید اصلى این تکنولوژى در کنار ایجاد راحتى و امنیت بیشتر، مى‌توان به صرفه‌جویى در مصرف انرژى اشاره کرد. فلسفه اصلى تکنولوژى ساختمان هوشمند بر اساس محوریت بخشیدن به شخص استفاده کننده و نیازهاى او پایه‌ریزى شده، به درخواست‌هاى امروز و آینده پاسخى ساده و مناسب می‌دهد و قابلیت هماهنگ شدن با تکنولوژهاى بعدى را داراست.

کلمات کلیدی: سیستم مدیریت هوشمند ساختمان چیست، سیستم مدیریت هوشمند ساختمان+pdf، انواع سیستم های هوشمند، هوشمند سازی ساختمان چیست، انواع سیستم bms، انواع هوشمند سازی ساختمان، سیستم هوشمند چیست؟، سیستم هوشمند ساختمان چیست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.