دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب معرفی جاذبه‌های گردشگری اصفهان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب معرفی جاذبه‌های گردشگری اصفهان

کتاب معرفی جاذبه‌های گردشگری اصفهان تألیف آیتوریسما، یکی از مجموعه کتاب‌های معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران می‌باشد که به معرفی مکان‌های معروف اصفهان از جمله آثار و بناهای تاریخی، مکان‌های تفریحی، مکان‌های مذهبی، موزه‌ها و جاذبه‌های طبیعی این شهر پرداخته است.

در هر مورد ابتدا مکان مورد نظر به همراه آدرس آن بصورت مختصر معرفی شده و در ادامه عکس‌های ارسال شده توسط کاربران ارائه شده است. هدف از این کتاب معرفی شهر اصفهان برای گردشگران و علاقمندان به سفر و یا علاقمندان به مطالعه در رابطه با این شهر زیبا می‌باشد و در این راستا سعی شده است از عکاسان خوب کشور برای تهیه این کتاب استفاده گردد.

آیتوریسما امید دارد با انتشار مجموعه کتاب‌های گردشگری، بتواند گام موثری در راستای حمایت از عکاسان و هنرمندان عزیز کشور و همچنین معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران بردارد.

کلمات کلیدی: مجموعه معرفی جاذبه های گردشگری ایران، دانلود کتاب گردشگری، گردشگری، دانلود راهنما گردشگری، جاذبه های گردشگری اصفهان pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.