دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 6 تکنیک پرکاربرد در تهیه‌ی خبرنامه‌های ایمیلی B2B

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 6 تکنیک پرکاربرد در تهیه‌ی خبرنامه‌های ایمیلی B2B

کتاب 6 تکنیک پرکاربرد در تهیه‌ی خبرنامه‌های ایمیلی B2B نوشته‌ی مهران منصوری فر، روش‌های به کارگیری مؤثر این ابزار بسیار مفید و سودمند را در روش مارکتینگ B2B به شما آموزش می‌دهد.

بازاریابی B2B یا تجارت به تجارت از جمله پرسودترین مقوله‌های بازاریابی است که تکنیک‌های خاصی در آن مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از این تکنیک‌ها در بحث بازاریابی ایمیلی است که در این کتاب به بررسی آن پرداخته می‌شود.

در بخشی از کتاب 6 تکنیک پرکاربرد در تهیه‌ی خبرنامه‌های ایمیلی B2B می‌خوانیم:

نرخ باز کردن لینک و نرخ کلیک جزء محبوب‌ترین روش‌ها برای اندازه‌گیری میزان درگیری بازارهای هدف در ایمیل مارکتینگ است. با استفاده از نرخ کلیک امکان مشاهده‌ی درصد دریافت‌کننده‌های ایمیل که بر روی لینک کلیک کرده و وارد سایت شما شده‌اند وجود دارد. درحالی‌که نرخ باز کردن لینک بیشتر درباره‌ی عملکرد موضوع یا کیفیت آن است که شما برای ایمیل خود انتخاب کرده‌اید.

یکی از دیگر فاکتورها که اخیراً به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد در نظر گرفتن درصد دریافت‌کننده‌هایی است که بعد از دریافت ایمیل از طرف شما و باز کردن آن وارد وب‌سایت شما می‌شوند. می‌توان گفت این روش ترکیبی از دو شیوه‌ی دیگری است که پیش‌تر توضیح داده شد و به آن نرخ بازدهی (CTOR) می‌گویند. این روش از سوی کسانی که از ایمیل برای گسترش کسب‌وکار خود سود می‌برند به روشی ترجیح داده شده تبدیل شده است به علت اینکه با استفاده از آن تنها تعداد کلیک کسانی که ایمیل را باز کرده‌اند اندازه‌گیری می‌شود. بنابراین اگر می‌خواهید میزان اثر محتوای ایمیل خود را مورد بررسی قرار دهید باید به CTOR خود توجه نمایید.

هنگامی‌که می‌خواهید خبرنامه‌های ایمیلی تجارت به تجارت یا B2B طراحی نمایید لازم است تا این نکته را در ذهن داشته باشید که تنها راه برای اینکه کسی به کسب‌وکار شما بها بدهد این است که شما نیز به کسب‌وکار کسانی که ایمیل را دریافت می‌کنند بها دهید و برای آن‌ها احترام قائل شوید. به‌خصوص به دلیل تأثیر شرایط به وجود آمده‌ی حاصل از بیماری کرونا فروش محصولات به صورت حضوری و تبلیغات گسترده در خیابان‌ها و مراکز تجاری دارای تأثیری که در شرایط عادی داشتند نیستند، اما بر خلاف خبرنامه‌های تجارت با مشتری که بر روی بازاریابی تبدیل محور تمرکز دارند و شامل کپی‌های مجاب‌کننده و تبلیغات می‌شوند، خبرنامه‌های تجارت به تجارت باید در حیطه‌ی برند کردن و کمک به روابط مشتری شما باشد.

کلمات کلیدی: آموزش ایمیل مارکتینگ pdf، سرویس ایمیل مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ رایگان، آموزش رایگان ایمیل مارکتینگ، ساخت ایمیل مارکتینگ، اصول ایمیل مارکتینگ، email marketing، آموزش تصویری ایمیل مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ چیست، نرم افزار ایمیل مارکتینگ رایگان، نرم افزار ارسال ایمیل انبوه رایگان، شرکتهای ایمیل مارکتینگ، مقاله در مورد ایمیل مارکتینگ، پنل ایمیل مارکتینگ، آموزش ایمیل مارکتینگ،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.