دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دو صد گفته اما نیم کردار نیست

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دو صد گفته اما نیم کردار نیست

کتاب دو صد گفته اما نیم کردار نیست نوشته‌ی محسن جعفرنیا، به بررسی طراحی محصول، فروش و قدرت نظامی ایالت متحده می‌پردازد. این کتاب به صورت دو زبانه‌ی فارسی - انگلیسی تألیف شده است.

این کتابی است که اگر آن را جدی بگیریم، می‌تواند آینده همه ما را تغییر دهد. وقتی که از رفتارهای زشت آمریکایی‌ها صحبت می‌کنیم و آن‌ها را به خاطر جنگ‌های بی‌شمار در تاریخ 200 ساله آمریکا که پر از دخالت و کشتار است، منفور می‌دانیم، دیگر نباید از محصولات آمریکایی را بخریم وبا این کار از این حکومت حمایت کنیم.

خوشبختی بیشتر از آن که به محصولات آمریکایی وابسته باشد به مهارت ذهنی وابسته است. جدا از این، تمام جنگ‌های آمریکا برای  منافع  اقتصادی‌اش بوده است. آن‌ها که ردپای خرابکاری‌شان در تمامی کشورهای دنیا حتی کشور شما دیده می‌شود، لایق حمایت مالی  و دادن پول جیبتان برای خرید محصولاتشان نیستند. بهتر است محصولات جایگزین کشور خود یا سایر کشورها را انتخاب کنید، نه محصولات کشوری که فروش محصولاتش وصل به قدرت نظامی‌اش است. این کتاب سبک جدیدی از زندگی با نام “خرید بدون خشونت” را به شما پیشنهاد می‌کند.

کلمات کلیدی: تاریخچه اقتصاد آمریکا، قدرت اقتصادی امریکا، دلایل توسعه اقتصادی آمریکا، برندهای آمریکایی، اقتصاد آمریکا چگونه است، The acts betray the words،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.