دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش عکاسی فوق پیشرفته Raw - جلد 3

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش عکاسی فوق پیشرفته Raw - جلد 3

کار با فرمت RAW در عکاسی دیجیتال، دیر یا زود برای تمام کسانی که به طور جدی به این مقوله می اندیشند، لازم و ضروری است. شاید بتوان روند کاری RAW را معادل فرآیندهایی دانست که عکاسان در گذشته (و حال) در تاریکخانه انجام می‌دادند: آنها هیچ گاه سرنوشت فیلمهای خود را به دیگران نمی‌سپردند بلکه خود بر تمام مراحل ظهور مسلط بوده و آنرا طبق میل خود انجام می‌دادند.

مصمم هستیم در سلسله مقالاتی، به موضوع روند کاری پردازش عکسهای دیجیتال در فرمت RAW بپردازیم. اگر دوربینتان قادر به ذخیره عکس با این فرمت می‌باشد و تاکنون به آن توجه نداشته اید، مطمئنا با خواندن این سری مقالات خود را ملزم به تغییر روش کاری خود خواهید دید. اگر قبلا با این روش عکسهای دیجیتال خود را پردازش می‌کردید، بازهم احتمالا مطالب جدیدی در این سری مقالات خواهید آموخت که کار با فایلهای RAW را برای شما جذابتر و بهتر خواهد کرد. و اگر دوربینتان امکان خروجی RAW را ندارد، ممکن است با خواندن این سری مقالات به فکر تهیه دوربین جدیدی بیافتید!

فهرست مطالب

عنوان
هیستوگرام
مدیریت و توصیف رنگ
دامنه رنگ
فایل تصویری و فرمت های رایج
عکاسی RAW
نکاتی چند در زمینه عکاسی دیجیتال

 

طبق نظر نویسنده پیشنهاد می کنیم قبل از خواندن این کتاب شماره های قبلی را بخوانید.

آموزش جامع عکاسی به زبان ساده - جلد 1

کتاب آموزش عکاسی پیشرفته - جلد 2

کلمات کلیدی: عکاسی، آموزش عکاسی، عکاسی نوین، فتوگرافی، دوربین عکاسی، آموزش کار با دوربین عکاسی، عکاسی مقدماتی، عکاسی پیشرفته، عکس، شغل عکاسی، عکاسی دیجیتال، پیکسل، رزولوشن، تصویر دیجیتال، عکاسی فوق پیشرفته، هیستوگرام، عکاسی RAW،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.