دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کیتارو، گفت و گویی فلسفی در باب موسیقی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کیتارو، گفت و گویی فلسفی در باب موسیقی

کتاب کیتارو، گفت و گویی فلسفی در باب موسیقی نوشته‌ی قیصر خسروان، به چگونگی تاثیر پذیرفتن روان و ناخودآگاه انسان نسبت به موسیقی می پردازد.

در بخشی از کتاب کیتارو، گفت و گویی فلسفی در باب موسیقی می‌خوانیم:

خسرو گفت پس بر اساس سخن این خدا ما برای شناخت یک دانش همانند فلسفه و فیزیک نیازمند شناخت دانشی دیگر به نام موزیک هستیم. این چنین است؟

گفتم آری. این چنین است.

خسرو گفت آیا باید در کنار دانش‌های سخت و پیچیده یی چون فلسفه و فیزیک به فراگیری دانش موزیک پرداخت که سختی‌ها و پیچیدگی‌های خود را دارد؟ این که بسیار سخت می‌نماید. آیا تمامی سوفیست‌های بزرگ و دانشمندانی که به تاریخ سمت و سویی داده‌اند و رُخسار تمدن را بالنده ساخته‌اند همگی موزیک دان بوده‌اند؟

گفتم من دیگر در این باره سخنی ندارم. تنها تو را با گام زدن در این راه همراهی خواهم کرد.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب فلسفه موسیقی، منطق موسیقی، دلنوشته در مورد موسیقی، معنی موسیقی، فلاسفه و موسیقی، تحلیل موسیقی، فلسفه موسیقی و زیبایی شناسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.