دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب زیر و بم موسیقی اصیل بدخشان هرات و بادغیس

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب زیر و بم موسیقی اصیل بدخشان هرات و بادغیس

زیر و بم موسیقی اصیل بدخشان، هرات و بادغیس کاری است ارزشمند که در پهنه موسیقی محلی افغانستان صورت گرفته و حاصل پژوهش‏ های ده ساله هنرمند پرآوازه افغانستان وحید قاسمی است. او در بخش اول این کتاب به موسیقی اصیل بدخشان در دو حوزه هنری موسیقی پامیری و تخاری پرداخته و سبک‏ها و آثار موسیقیایی هر دو حوزه را معرفی کرده است. سپس سرودهای فولکلور که در مناسبت‏ های ویژه خوانده می شوند. و در ادامه آلات موسیقی و هنرمندان را در هر حوزه معرفی کرده و به افسانه معروف کوراوغلی نیز پرداخته است.
در بخش بعدی با مرور تاریخ و گذشته موسیقی این سرزمین، موسیقی محلی هرات به عنوان یکی از شهرهای تاثیرگذار و بستر پرورش استعدادها، مورد پژوهش قرار گرفته است. فرم ‏ها، پرده ‏ها و مقام‏ های موسیقی معرفی و بازخوانی شده ‏اند و آلات موسیقی، نغمه‏ های معروف، سبک‏ های موسیقی و هنرمندان این هنر اصیل معرفی شده ‏اند.
بخش پایانی این کتاب، موسیقی اصیل بدخشان، هرات و بادغیس را به روایت تصویر بازگو می کند.

کلمات کلیدی: شناخت موسیقی، موسیقی هرات، موسیقی افغانستان، موسیقی اصیل بدخشان، موسیقی اصیل، سبک های موسیقی، آلات موسیقی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.