دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب شما هم می‌توانید (رازهای موفقیت)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب شما هم می‌توانید (رازهای موفقیت)

کتاب شما هم می‌توانید (رازهای موفقیت) نوشته‌ی محمد حاصلی قلاتی، به معرفی افراد بزرگ و موفق تاریخ و دستورالعمل‌های موفقیت آن‌ها را معرفی می‌کند. همچنین به مباحثی درباره قانون جاذبه و موفقیت نیز می‌پردازد.

این کتاب راه‌هایی برای تقویت امید، رضایت، حس خوب، دستیابی به آرامش و تبدیل شدن به خود دلخواهتان را به شما معرفی می‌کند.

در بخشی از کتاب شما هم می‌توانید می‌خوانیم:

ضمیر ناخودآگاه احساسات را در ارتعاشات دریافت می‌کند و آن را با مدار کائنات به اشتراک می‌گذارد. مدار نیز مانند همیشه به آن پاسخ مثبت می‌دهد و دقیقاً همان احساسات را در زندگی حقیقی بدون کم‌وکاستی نمایان می‌کند. به عنوان مثال زمانی‌که به دنبال آرامش و آسایش هستید باید طوری رفتار کنید که گویا در زمان حال در وفور نعمت و آسایش به سر می‌برید و باید در همان لحظه آن را احساس کنید. در این زمان است که قانون جذب پاسخ می‌دهد و کائنات آن را به‌سمت شما سرازیر می‌کند.

کلمات کلیدی: قانون جذب، آموزش قانون جذب، مراحل قانون جذب، موفقیت در زندگی، رسیدن به موفقیت، راهنمای موفقیت، راه های موفقیت، تغییر زندگی، رسیدن به خواسته ها، تغییر در خود، راهنمای موفقیتهای فردی، روشهای موفقیت، راز موفقیت، موفقیتهای فردی، راه و رسم زندگی، رسیدن به هدف، اسرار موفقیت، داستان موفقیت،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.