دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دوستی کلاغ و انسان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دوستی کلاغ و انسان

کتاب دوستی کلاغ و انسان نوشته‌ی فلورنس هالبروک، با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم برای آشنایی و ترغیب کودکان و نوباوگان فارسی زبان با قرائت بزرگسالان آماده گردیده است و امید می‌رود که در راستای تعامل انسان‌ها و حیوانات در بین آینده سازان جامعه مفید واقع گردد.

لزوم همزیستی انسان‌ها با حیوانات در قصّه‌ها:

انسان‌ها از بدو خلقت در جهان هستی و بر روی کرۀ زمین تنها نبوده‌اند. آن‌ها همواره از جانب برخی از حیوانات وحشی در خطر بوده و برای برخی دیگر از آن‌ها به عنوان خطر محسوب می‌شده‌اند. 

سرانجام روند تکاملی انسان‌ها بگونه‌ای پیشرفت که موفّق به اهلی کردن و همزیستی با برخی از حیوانات به منظور استفادۀ دائمی و بیشتر از آن‌ها بر آمدند درحالیکه هیچگاه موفّق به رام کردن و اهلی ساختن برخی دیگر از آنان نگردیدند. 

به هر حال انسان فرهیخته و اندیشمند به تجربه و تفکّر آموخت که نابودی تمامی حیوانات نمی‌تواند راه چاره‌ای برای بقاء وی بر کرۀ زمین باشد لذا همزیستی با حیوانات را در راستای هماهنگی و ثبات محیط زیست برگزید و این موضوع باعث شد که همواره از امنیت غذائی و آرامش فکری بیشتری بهره مند باشد.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب کودک، کتاب کودک، داستان نوجوان، داستان بچگانه، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، کتاب داستان کودک، کتاب داستان برای نوجوانان، قصه های کودکان، How The Raven Helped Men، Florence Holbrook، داستان برای نوجوانان، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، داستان کودک، دانلود کتاب داستان کودکان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.