دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب شاهین خاکستری

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب شاهین خاکستری

کتاب شاهین خاکستری نوشته‌ی کورنلیوس ماتیوس، با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم که با تصاویر مناسبی آراسته شده است، سعی دارد تا ارزش و اهمیت مسئولیت‌پذیری فرزندان بزرگ‌تر را در غیاب والدین برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان برشمارد.

نقش فرزندان بزرگتر پس از مرگ والدین در قصّه‌ها:

انسان‌ها موجوداتی میرا و فناپذیر هستند و هر آینه ممکن است شیشۀ عمرشان بشکند و به عالم باقی بشتابند.  

حوادث بخش جدانشدنی حیات زندگان هستند لذا مرگ بی چون و چرا پایان بخش دوران حیات جسمانی آنان بر کرۀ زمین است. 

مرگ و میر برای هر موجودی که متولّد گردد، به ناچار وقوع خواهد یافت گواینکه حوادث موجّد آنان ممکن است بسیار زودتر از آنچه مورد انتظارند، وقوع یابند. 

مرگ پدران و مادران خواه و ناخواه رُخ خواهد داد ولیکن مرگ‌های زود هنگام می‌توانند مُعضلی عظیم را برای فرزندان خردسال آنان بوجود آورند آنگونه که کمبود وجود والدین هیچگاه قابل ترمیم نباشند. 

نقش فرزندان بزرگتر خانواده‌ها در موارد غیبت و یا فقدان والدین بسیار حائز اهمیّت می‌باشد بطوریکه در حالات عادی نیز چه بسا نگهداری از فرزندان کوچکتر به فرزندان بزرگتر واگذار می‌شود. 

وجود فرزندان بزرگتری که مسئولیت پذیر باشند، از نعمات بسیار گرانبهاء در چنین مواقعی هستند زیرا این قبیل فرزندان همانگونه که می‌توانند نقش مفیدی را برای افراد کوچکتر خانواده ایفاء نمایند، قادرند بسیار مضر و حتّی ویرانگر باشند.

کلمات کلیدی: داستان نوجوان، داستان کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، Gray Eagle، Cornelius Mathews، کتاب داستان کودک، قصه های کودکان، داستان بچگانه، دانلود کتاب کودک، کتاب کودک، داستان برای نوجوانان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.