دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نردبان شکسته: چگونه نابرابری بر طرز فکر، زندگی و مرگ ما تأثیر می‌گذارد

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نردبان شکسته: چگونه نابرابری بر طرز فکر، زندگی و مرگ ما تأثیر می‌گذارد

کتاب نردبان شکسته: چگونه نابرابری بر طرز فکر، زندگی و مرگ ما تأثیر می‌گذارد نوشته‌ی کیت پین، تحقیقی هوشمندانه درباره‌ی اختلاف طبقاتی به شمار می‌آید که با تکیه بر موضوع جامعه‌شناسی، به اثرگذاری عدم توازن توزیع ثروت میان افراد پرداخته است.

کیت پین در این کتاب از کلیشه‌های رایج در کتاب‌های اقتصادی و جامعه‌شناسی استفاده نکرده و به تحلیل آسیب‌های نابرابری اقتصادی در تمامی اقشار جامعه می‌پردازد؛ حتی به تأثیری که این پدیده بر اقشار غنی و متوسط جامعه می‌گذارد، اشاره می‌کند.

در بخشی از کتاب «نردبان شکسته: چگونه نابرابری بر طرز فکر، زندگی و مرگ ما تأثیر می‌گذارد» می‌خوانیم:

وقتی با ظرف غذا از جلویش رد می‌شدم، به من گفت همان‌جا بایستم و 1٫25 دلار خواست. حس کردم تعادلم را از دست داده‌ام؛ شبیه وقتی آسانسور با سرعت زیاد متوقف می‌شود. شروع کردم به مِن‌مِن کردن، تنها کاری که از دستم برمی‌آمد؛ چون یک سنت هم نداشتم. خوشحال می‌شدم اگر می‌شد در آن لحظه هرچه داشتم بدهم تا بتوانم فرار کنم. در آن لحظه، زنی مسن‌تر، بلندقد و لاغراندام که پیراهن یقه‌دارِ صورتی پوشیده بود و شبیه فلامینگویی به نظر می‌رسید که روی موهایش توری گذاشته است، جلو آمد و توی گوش زن جوان چیزی زمزمه کرد. بعد هم من را با تکانِ دستی مرخص کردند. دوباره صف ناهار به حرکت ساکت و آرام همیشگی تبدیل شد. اما آن یک هفته‌ای که طول کشید تا صندوقدار جدید یاد بگیرد چه‌ کسانی باید پول بدهند، خیلی سخت گذشت.

کلمات کلیدی: جامعه شناسی اقتصادی، علم اقتصاد، مدیریت اقتصادی، انواع جامعه شناسی، نظریه پردازان جامعه شناسی اقتصادی، انواع نظریه های جامعه شناسی، فقر، جامعه شناسی فقر، The Broken Ladder، کتاب نردبان شکسته کیث پین، کیث پین، Keith Payne، قیمت کتاب نردبان شکسته،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.