دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب روش‌های طراحی سازه‌های ساختمانی هوشمند با کمک میراگرهای غیرفعال

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب روش‌های طراحی سازه‌های ساختمانی هوشمند با کمک میراگرهای غیرفعال

کتاب روش‌های طراحی سازه‌های ساختمانی هوشمند با کمک میراگرهای غیرفعال نوشته‌ی محسن حامدی، استفاده از میراگرهای غیرفعال را برای کاهش میزان شتاب و جابجایی سازه تا حد مورد نیاز پیشنهاد داده است.

کنترل غیرفعال سازه به استفاده از ابزاری برای کنترل پاسخ‌های مورد انتظار از سازه اطلاق می‌شود. در این کتاب سعی شده تا ابتدا به‌ صورت مختصر مراحل طراحی یک سازه معمولی با استفاده از نرم ‌افزار SAP تشریح و برای توضیحات بیشتر سازه‌ی نمونه با این نرم‌ افزار طراحی شود. سپس همین سازه با استفاده از انواع میراگرهای غیرفعال به صورت گام به گام و با توضیحات جامع آنالیز و طراحی شده است. همچنین تلاش شده تا این ضوابط به دقت بیان و تشریح شده تا شما به‌سادگی به منابع اصلی رجوع کرده و بتوانید سازه‌های با مشخصات متفاوت را مدل‌‌سازی و طراحی نمایید. 

بنابراین، این کتاب علاوه بر این که به عنوان دایرة‌المعارف کاملی از تشریح و بررسی دقیق انواع میراگرهای ویسکوز،  ویسکوالاستیک، اصطکاکی و هیسترتیک قلمداد می‌شود، می‌تواند به عنوان کتابچه‌ای راهنما برای روش‌های آنالیز و طراحی سازه‌های حاوی میراگر مورد استفاده قرار گیرد. در آخرین فصل از آن نیز به بررسی نتایج قرارگیری میراگرها در سازه و کنترل پاسخ‌های سازه حاوی میراگر پرداخته شده است. برای کنترل سازه از ضوابط آیین نامه‌ای جابجایی طبقات، آنالیزهای تاریخچه زمانی و سایر آنالیزهای غیرخطی مرتبط استفاده شده است.

کلمات کلیدی: شروع طراحی سازه، نرم افزار sap عمران، طراحی سازه های خاص، مراحل طراحی سازه، طراح سازه، تعریف طراحی سازه، طراحی سازه چیست، طراحی ساختمان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.