دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فرصت‌های شغلی در صنعت گردشگری ایران 2020

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فرصت‌های شغلی در صنعت گردشگری ایران 2020

کتاب فرصت‌های شغلی در صنعت گردشگری ایران 2020 نوشته‌ی سید محمدمهدی آل طاها، به معرفی تمامی فرصت‌های شغلی در حوزه صنعت سفر و گردشگری می‌پردازد.

برخی از این کسب و کار‌ها برای شروع نیاز به سرمایه اولیه دارند و تعدادی دیگر بدون سرمایه اولیه‌ی قابل ملاحضه امکان اشتغال‌زایی را فراهم می‌کنند. برخی دیگر را با آموزش و مهارت آموزی می‌توانید شروع کنید. برای انجام تعدادی از مشاغل این فهرست هم، باید روابط عمومی بالا داشته باشید. خلاصه تنوع و گستردگی مشاغل صنعت گردشگری باعث شده تا اگر مایل به فعالیت در این حوزه هستید، از هر سلیقه‌ای که باشید و با هر وضعیت مالی، مطمئناً فرصت‌های مناسب شغلی در این فهرست برای شما وجود خواهد داشت.

همچنین در این پژوهش این نکته رعایت شده است که تمامی کسب و کار‌های معرفی شده، در کشور عزیزمان ایران قابل اجرا و انجام هستند. ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که از بیان مشاغلی که نیاز به بند پ دارند در این کتاب خودداری شده است. انشا الله برای استخدام و اشتغال، پارتی شما خودِ خداوند متعال خواهد بود، نه بنده خدا. 

ایده‌های گردشگری هم مناسب سرمایه‌گذاران کلان است که سرمایه‌ی هنگفتی در اختیار دارند و به کسب ‌و کارهای بزرگی مانند شرکت‌های هواپیمایی فکر می‌کنند و هم کارآفرینانی که به دنبال پیگیری حرفه‌ای در قالب کسب و کار خودشان هستند اما سرمایه‌ی کلان ندارند. 

در این کتاب فرصت‌های شغلی در 13 بخش معرفی شده‌اند: حوزه آموزش و پژوهش / استارت اپ‌ها / خدمات حمل و نقل / اقامتگاه و هتل‌ها / خدمات مشاوره‌ای / راهنمای گردشگری / تولید محتوا و عکاسی / خدمات کرایه‌ای / سوغات و صنایع دستی / رستوران و غذاخوری‌ها / رزرواسیون و بلیط فروشی / برگزاری تور‌های گردشگری / تفریحات و جاذبه‌های گردشگری. 

به امید روزی که همه جوانان این مرز و بوم، بهترین موقعیت‌های شغلی را داشته باشند.

کلمات کلیدی: کتاب راهنمای گردشگری، صنعت گردشگری pdf، آینده صنعت گردشگری ایران، کسب و کار گردشگری، مشاغل حوزه گردشگری، کار در زمینه گردشگری، گردشگری، دانلود کتاب گردشگری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.