دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی اگر بمانم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی اگر بمانم

کتاب صوتی اگر بمانم نوشته‌ی گیل فورمن که جزو لیست برترین رمان‌های ادبیات نوجوان و پرفروش‌های نیویورک تایمز به حساب می‌آید، داستان عاشقانه‌ی زندگی دختری هفده ساله به نام میا را شرح می‌دهد که بر سر دو راهی گیر می‌کند.

او باید تصمیم بگیرد که به عشق اول زندگی‌اش، موسیقی متعهد باشد یا خیر. حتی اگر با این انتخاب معشوق، خانواده و دوستانش را نیز از دست دهد.

در قسمت‌هایی از کتاب صوتی اگر بمانم می‌شنویم:

پزشک‌ها مدام می‌آیند و سر می‌زنند و پلک‌هایم را بالا می‌گیرند و چراغ قوه در آن تکان می‌دهند. کمی خشن و شتابناک هستند؛ انگار ارزش ندارد با پلک آدم مهربان‌تر رفتار کنند. باعث می‌شود بفهمم ما در زندگی‌مان چقدر چشم‌های هم دیگر را کم لمس می‌کنیم. شاید پدر و مادرمان پلکمان را نگه دارند تا توی چشم‌مان فوت کنند که گرد و خاک بیرون بیاید؛ یا شاید همسر کسی قبل از خواب مثل لمس بال پروانه چشم‌هایش را ببوسد؛ اما پلک مثل آرنج یا زانو یا شانه نیست، یعنی بخش‌هایی از بدن که به لمس و تکان خو گرفته‌اند.

کلمات کلیدی: داستان و رمان عاشقانه خارجی، داستان و رمان عاشقانه ایرانی، دانلود رمان عاشقانه، رمان پرفروش خارجی، رمان خارجی معروف، دانلود رمان خارجی معروف، رمان معروف خارجی، رمان آمریکایی، داستان آمریکایی، دانلود داستان آمریکایی، داستان نوجوان، کتاب داستان برای نوجوانان، داستان برای نوجوانان، دانلود دانلود رمان خارجی، رمان ترجمه شده، رمان خارجی، رمان اگر بمانم، فایل صوتی کتاب اگر بمانم، If I Stay، Gayle Forman،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.