دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب یکی از ما دروغ می‌گوید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب یکی از ما دروغ می‌گوید

کتاب یکی از ما دروغ می‌گوید رمانی مرموز به قلم کارن ام. مک منس، از عناوین پرفروش نیویورک تایمز در سال 2017 است که داستان قتلی در دبیرستان توسط یک نوجوان را ورایت می‌کند.

این رمان یکی از معروف‌ترین آثار نویسنده امریکایی، کارن ام. مک منس (Karen M. McManus) به شمار می‌رود که تا به حال به 37 زبان ترجمه شده و همچنین نامزد بهترین داستان ادبیات کودک و نوجوان گودریدز در سال 2017 میلادی نیز شده است. داستان یکی از ما دروغ می‌گوید (One of us is lying) درباره سرنوشت پنج دانش‌آموز مدرسه می‌باشد که با قتل پسری گوشه‌گیر به نام سایمون گره خورده است.

در بخشی از کتاب یکی از ما دروغ می‌گوید می‌خوانیم:

«تو بی‌عرضه نیستی.» میو فقط لبخند می‌زد. میو یکی از باهوش‌ترین افرادی است که تا به حال دیده‌ام. اما تا سال اول دبیرستان، آن‌قدر ضعیف و بیمار بود که نمی‌توانست به مدرسه برود. وقتی هفت‌ساله بود، متوجه شدیم که سرطان خون دارد. تا دو سال پیش، وقتی چهارده سال داشت هم، هنوز بهبودی کامل پیدا نکرده بود.

چند باری هم واقعاً داشت می‌مرد. یک‌بار وقتی کلاس چهارم بودم، شنیدم که کشیشی در بیمارستان به پدر و مادرم گفت بهتر است مقدمات را انجام دهند. منظورش را فهمیدم. چشمانم را بستم و دعا کردم: لطفاً اون رو از من نگیر. اگه بذاری زنده بمونه هر کاری می‌کنم. دختر خوبی می‌شم. قول می‌دم.

بعد از گذشت آن‌همه از عمر میو در داخل و بیرون بیمارستان، هیچ‌وقت یاد نگرفت که چطور به‌درستی با دیگران ارتباط برقرار کند. من به‌جای هردویمان این کارها را می‌کردم: عضو باشگاه‌های مختلف می‌شدم، مدال مسابقات مختلف را می‌بردم و از همه مهم‌تر، بهترین نمرات را می‌گرفتم تا بتوانم مثل پدر و مادرم به ییل بروم. این کارها پدر و مادرم را خوشحال می‌کرد و باعث می‌شد، میو کمتر خودش را به‌خاطر شرایطش سرزنش کند.

میو رویش به پنجره است و در خیالاتش غرق شده. چقدر رؤیایی است: ظریف و رنگ‌پریده، با موهای قهوه‌ای تیره مثل من، اما چشم‌های زیبای کهربایی. می‌خواهم از او بپرسم که به چه چیزی فکر می‌کند، که ناگهان دستش را روی گونه‌هایش می‌گذارد و سرش را به پنجره می‌چسباند. «اون نیت مکالیه؟ جدی می‌گم. بیا خودت ببین.»

بلند می‌شوم و کنارش می‌ایستم. به‌سختی موتور نیت را می‌بینم. «چی؟» من و میو با تعجب به هم نگاه می‌کنیم، نیشخند می‌زند و دوباره رو به پنجره می‌کند.

کلمات کلیدی: داستان و رمان جنایی و معمایی، رمان معمایی، دانلود رمان جنایی، داستان نوجوان، رمان نوجوان، رمان جنایی، دانلود رمان یکی از ما دروغ میگوید، خرید کتاب یکی از ما دروغ می گوید، رمان یکی از ما دروغ می گوید، پرفروش ترین نیویورک تایمز، رمان پرفروش خارجی، کتاب پرفروش، دانلود رمان هیجان انگیز، رمان هیجان انگیز، داستان جنایی، رمان معمایی هیجانی، رمان خارجی معروف، دانلود رمان خارجی معروف، رمان ترجمه شده، Karen M McManus، One of us is lying،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.