دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آشنایی با بندپایان آفت بهداشتی و روش‌های مبارزه با آن‌ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آشنایی با بندپایان آفت بهداشتی و روش‌های مبارزه با آن‌ها

کتاب آشنایی با بندپایان آفت بهداشتی و روش‌های مبارزه با آن‌ها نوشته‌ی مصطفی غفاری، مهرداد ضرابی و شهلا شمس به عنوان مجموعه‌ای خلاصه اما کامل جهت معرفی بندپایان شایع در اماکن مسکونی که به نوعی حضورشان نشان‌گر آفت سطح بهداشتی در محل وفورشان است، تلاش می‌کند اطلاعاتی قابل استفاده در جهت شناسایی آن‌ها و روش‌های کنترل‌شان ارائه دهد.

در تعریف بندپایان آفت بهداشتی می‌توان گفت بندپایانی هستند که بالفعل ناقل بیماری خاصی نبوده و از آن جهت مورد توجه هستند که موجبات آزار و اذیت انسان‌ها را فراهم می‌آورند.

در تدوین این کتاب تلاش شده است تا علاوه بر شیوه‌های سنتی مبارزه با بندپایان یعنی کاربرد تقویمی آفت کش‌ها به روش‌های غیر شیمیایی نیز پرداخته شود. ضمن اینکه به روش‌هایی که کاربرد فراوانی در مدیریت تلفیقی آفات بهداشتی داشته‌اند نیز توجه خاصی مبذول شده است.

مدیریت تلفیقی نه به عنوان یک شیوه بلکه به عنوان مجموعه‌ای از اقدامات که ضامن حفظ و سلامتی محیط زندگی است راهکاری مناسب برای کاهش مصرف و در معرض قرارگیری سموم بوده و توجه به آن می‌تواند تاثیر به سزایی در ارتقای سلامت محیط داشته باشد.

مرکز سلامت محیط و کار وابسته به معاونت بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به عنوان متولی حفظ بهداشت محیط تلاش می‌کند با ارائه مطالب نو و به روز به گسترش فرهنگ حفظ محیط زیست کمک کند و انتشار کتاب‌هایی از این دست نیز در این راستا قابل تفسیر است.

کلمات کلیدی: حشرات ریز سیاه، موجودات ریز در خانه، حشرات ریز دستشویی، حشرات ریز سفید رنگ خانگی، از بین بردن حشرات خانگی، داروی دفع حشرات، دفع حشرات خانگی، دعای دفع حشرات از منزل، حشره شناسی pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.