دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب واژگان نگهداشت (نگهداری و تعمیرات) - استاندارد EN 1336:2017

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب واژگان نگهداشت (نگهداری و تعمیرات) - استاندارد EN 1336:2017

کتاب واژگان نگهداشت (نگهداری و تعمیرات) - استاندارد EN 1336:2017 تألیف سید حمید درخشان، اثری دو زبانه‌ی انگلیسی و فارسی است.

استاندارد EN 13306 را می‌توان یکی از معتبرترین اسناد در ارتباط با مفاهیم نگهداری و تعمیرات دانست. هر چند که دنیای نگهداری و تعمیرات پر است از واژگان و مخفف‌ها و هرسال واژگان جدیدی به آن اضافه می‌شود، این استاندارد سعی دارد تا به مفاهیم نگهداری و تعمیرات نگاهی عمیق داشته باشد و آن‌ها را سر و سامان دهد. 

آخرین ویرایش این استاندارد در سال ۲۰۱۷ توسط گروه نگهداشت کمیته‌ی استانداردسازی اروپا (CEN) منتشرشده است که نسبت به ویرایش‌ پیشین آن (ویرایش ۲۰۱۰) تغییرات خیلی زیادی دارد؛ از جمله اضافه شدن ۱۷ واژه‌ی جدید و یک پیوست که در مورد مفهوم قابلیت دسترسی توضیح می‌دهد و تغییر در ۴۸ واژه!

بنابراین برای هر شخصی که در حوزه نگهداری و تعمیرات به هر نحوی فعالیت دارد بسیار بایسته است که با مفاهیم جدید این استاندارد و تغییرات در مفاهیم پیشین آشنا شود. همچنین این نکته را مدنظر داشته باشید که مطالعه‌ی استانداردها آدابی دارد که یکی از مهم‌ترین آداب آن، اطلاع از مفهوم واژه‌های به‌کاررفته در آن استاندارد است و شما درک عمیقی از یک استاندارد نخواهید داشت مگر این که مفاهیم آن را درک کنید.

کلمات کلیدی: برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات pdf، جزوه نگهداری و تعمیرات pdf، انواع نگهداری و تعمیرات، فرایند تعمیرات و نگهداری، نگهداری و تعمیرات،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.