دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب عاشق مرگ تو هستم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب عاشق مرگ تو هستم

کتاب عاشق مرگ تو هستم نوشته‌ی پیتر جیمز که در سال اول انتشار خود توانست فروش 17 میلیون نسخه را به دست آورد، داستان دختری به نام جودی را تعریف می‌کند که به دنبال برآوردن دو آرزوی خود یعنی زیبایی و پولدار شدن است.

او آرزوی اولش را به کمک جراحی پلاستیک برآورده می‌کند و سپس به فکر ثروتمند شدن می‌افتد. فلسفه‌ی او برای به دست آوردن ثروت، یا از طریق کار است و یا ازدواج با مردی پولدار. اما فکر می‌کند که پس از ازدواج خلاص شدن از آن مرد کار دشواری می‌باشد و مهارت‌های خاصی لازم دارد.

در بخشی از کتاب عاشق مرگ تو هستم می‌خوانیم:

گریس به وایت‌برد حاوی عکس‌های استونور و نمودار اشاره کرد. «این یک عکس غیر عادی و مات است. آن را فوری خواهم فرستاد تا به خوبی ظاهرش کنند. امیدوارم نموداری از تحرکات اخیر استونور را از روی تلفنش به دست آوریم. متأسفانه او تلفن موبایل پیشرفته‌تری نداشته تا بتوانیم آدرس دقیق را از روی مکان‌یاب پیدا کنیم. فراموش نکنید که استونور هدف کلیدی در عملیات برایتون مربوط به سرقت خودرو‌های گران‌قیمت بود. باید بررسی کنیم و ببینیم آیا مرگش به این پرونده مربوط می‌شود یا نه. آیا عضوی از آن گروه باعث این اتفاق شده است؟ می‌خواهیم بدانیم آیا یکی از اعضای گروه مار نگهداری می‌کند؟ در این زمینه نیاز به هوشمندی زیاد داریم.»

قهوه‌اش را نوشید و درحالی‌که به نوبت به اعضای گروهش اشاره می‌کرد ادامه داد: «ما احتیاج داریم با استفاده از سیستم‌های اطلاعاتی پلیس درباره‌ تمام همکاران استونور تحقیق کنیم. او با چه کسی در ارتباط بوده است؟ وقتی متوقف شده بود کسی با او داخل خودرو بوده است؟ اخیراً برگ جریمه برای سرعت غیرمجاز و پارک غیرمجاز داشته است؟ در مورد خودرویش به یک دوربین شناسایی خودکار پلاک خودرو نیاز داریم تا ببینیم او در روزهای پیش از مرگش کجا بوده است.»

کلمات کلیدی: داستان و رمان جنایی و معمایی، رمان پلیسی و جنایی، رمان پرفروش خارجی، رمان معمایی، دانلود رمان جنایی، رمان ترجمه شده، دانلود رمان خارجی، دانلود داستان خارجی، دانلود داستان ترجمه شده، رمان معمایی خارجی، رمان معمایی هیجانی، دانلود رمان پلیسی ترجمه شده، رمان هیجان انگیز، رمان های هیجان انگیز خارجی، رمان معروف خارجی، دانلود رمان خارجی معروف، رمان هیجان انگیز خارجی، دانلود رمان هیجان انگیز، Love You Dead، Peter James،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.