دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب یادنامه دکتر سیمین دانشور

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب یادنامه دکتر سیمین دانشور

کتاب یادنامه دکتر سیمین دانشور نوشته‌ی محمدرضا زادهوش، به بررسی زندگی‌نامه و آثار نخستین بانوی داستان‌نویس ایرانی می‌پردازد.

سیمین دانشور نویسنده، داستان‌نویس پیشکسوت، نمایشنامه‌نویس، مدرس، منتقد، ادیب و مترجم، اولین زن ایرانی محسوب می‌شود که به صورت حرفه‌ای داستان فارسی نوشت. او نویسنده‌ای متعلق به قرن حاضر است و سبک نوشته‌هایش با گذشته فاصله دارد.

در بخشی از کتاب یادنامه دکتر سیمین دانشور می‌خوانیم:

آتش خاموش شانزده داستان کوتاه و بلند را در برمی‌گیرد که بعضی از آن‌ها به صورت نامه‌های عاشقانه و قطعات ادبی مناسب زمان نشر اثر به نگارش در آمده و به سال ۱۳۲۷ منتشر شده است.

در نخستین و بلندترین داستان این مجموعه، «اشک‌ها» قهرمان داستان دختری است دانشجو با چشمانی درخشان و باهوش و چهره‌ای محزون که خاطراتی از زندگی خود را لای دیوان مولوی کتابخانه دانشگاه نهاده تا هرکس با خواندن آن اشکی بریزد و زخم‌های درونی خود را التیام بخشد. او به تدریج، عاشق استاد فلسفه و فرنگ رفته خود می‌شود.

کلمات کلیدی: زندگی نامه سیمین دانشور pdf، زندگی نامه و آثار سیمین دانشور، داستان زندگی سیمین دانشور، سیمین دانشور که بود، معرفی آثار سیمین دانشور، سیمین دانشور کتابها، بررسی آثار داستانی سیمین دانشور، بررسی آثاری از سیمین دانشور، جلال آل احمد به روایت سیمین دانشور، شناخت سیمین دانشور،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.