دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب خاطرات و نوشته‌های سیاسی در ایران و کبک

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب خاطرات و نوشته‌های سیاسی در ایران و کبک

کتاب خاطرات و نوشته‌های سیاسی در ایران و کبک شامل زندگینامه و نوشته‌های سیاسی فریدون بابائی خامنه است.

در این کتاب موضوع‌های زیر به طور خلاصه مورد بررسی قرار خواهند گرفت: خودسازی سیاسی و فعالیت‌های دوره نوجوانی در تبریز (دوره تحصیلات دبیرستانی)، خاطراتی از فعالیت‌های سیاسی بابائی خامنه در دوره جوانی و در دانشگاه تبریز، مقاله‌های نوشته شده درباره‌ی مسائل سیاسی این دوره.

در بخشی از کتاب کتاب خاطرات و نوشته‌های سیاسی در ایران و کبک می‌خوانیم:

ما را چند روزی در زندان موقت شهربانی تبریز نزدیک استانداری تبریز نگه داشتند در یک اطاق کوچک در حدود هفت نفر زندانی بودیم بغیر از ما سه نفر آقای حسین فشنگچی یکی از هواداران نهضت در بازار که به مادر موقع تظاهرات کمک کرده بود و چند نفر متهم غیرسیاسی جوان هم آن جا بودند آنچه به یاد دارم سرما خوردگی و تب شدیدم بود. روزها بیشتر از مسائل سیاسی بحث می‌نمودیم. روز دوم آقای حسین فشنگ‌چی را آزاد کردند هفته بعد ما سه نفر را هم آزاد نمودند. کمیسیون امنیت آذربایجان مرا محکوم به شش ماه تبعید از تبریز کرده و آقای صمیمی شوهر خاله‌ام به وکالت من برای آزادی‌ام اقدام نموده بود نمی‌دانم پدر و مادرم واقعا چگونه با خبر شده بودند. شاید رفقای حزبی (امیری یا تاج احمدی) خبر دستگیری مرا به آن‌ها داده بودند.

کلمات کلیدی: انقلاب ایران، ساواک، کتاب زندگینامه مبارزان سیاسی، کتاب زندگینامه، کتاب خاطرات، خاطرات مبارزه سیاسی، خاطرات مبارزان سیاسی، مبارز سیاسی، زندگینامه، زندگینامه سیاسی، مبارزه سیاسی، خاطرات فریدون بابائی خامنه، زندگی در کبک، کتاب سیاسی، زندگینامه سیاسی، فعالیت سیاسی، مبارزان سیاسی، انقلاب اسلامی، مبارزان سیاسی ایران، مبارزان سیاسی انقلاب ایران، مبارزان سیاسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.