دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب خاطرات و نوشته‌های سیاسی دوره زندگی در مونترال

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب خاطرات و نوشته‌های سیاسی دوره زندگی در مونترال

کتاب خاطرات و نوشته‌های سیاسی دوره زندگی در مونترال نوشته‌ی فریدون بابائی خامنه، شامل خاطرات و نوشته‌های سیاسی درباره‌ی زندگی نویسنده در مونترال است.

در این کتاب موضوع‌های زیر به طور خلاصه مورد بررسی قرار گرفته‌اند: شرکت در انجمن دانشجویان ایرانی، انقلاب اسلامی و گروگانگیری در سفارت آمریکا و تله کبک، شرکت در گروه مطالعات تاریخ معاصر ایران، مقالات درباره اتحاد جمهوری‌خواهان ایران و نهضت ملی کبک، نظری به گذشته سیاسی و نگاهی به آینده جامعه یا وصیت‌نامه سیاسی، خلاصه و مقالاتی به زبان فرانسه.

در بخشی از کتاب خاطرات و نوشته‌های سیاسی دوره زندگی در مونترال می‌خوانیم:

من در این سال‌ها ارتباط با سازمان‌های سیاسی در ایران را قطع کرده بودم و یا قطع شده بود. اما ساواک، یک گروه سیاسی و دادسرای نظامی تبریز یادی از من کردند. ساواک یک تبریزی تحت نام علیزاده را به ملاقاتم در نوروز سال 1963 فرستاد. او می‌خواست با عنوان مسافر توریست و آشنا، اطلاعاتی از فعالیت سیاسی‌ام در مونترال بدست آورد. در همین سال دانشجوئی که خود را ظریفی و هوادار جبهه ملی معرفی کرد تماسی با من گرفت و میخواست از علاقه‌ام به شرکت در فعالیت سیاسی و همکاری احتمالی در مونترال، با آن‌ها باخبر شود. در سال 1965 (1343 ش) از طرف سفارت ایران در اوتاوا تاریخ محاکمه‌ام در دادگاه نظامی تبریز ابلاغ شد و در سال 1345 ش در محاکمه غیابی بدو ماه حبس قابل خرید با اتهام «تشویش مردم بر ضد امنیت کشور» محکوم شدم.

کلمات کلیدی: کتاب سیاسی، زندگینامه سیاسی، فعالیت سیاسی، مبارزان سیاسی، انقلاب اسلامی، انقلاب ایران، ساواک، کتاب زندگینامه مبارزان سیاسی، کتاب زندگینامه، کتاب خاطرات، خاطرات مبارزه سیاسی، خاطرات مبارزان سیاسی، مبارز سیاسی، مبارزان سیاسی ایران، مبارزان سیاسی انقلاب ایران، مبارزان سیاسی، زندگینامه، زندگینامه سیاسی، مبارزه سیاسی، خاطرات فریدون بابائی خامنه، زندگی در کبک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.