دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب لینکلن در برزخ

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب لینکلن در برزخ

کتاب لینکلن در برزخ اثر جورج ساندرز، زندگی شانزدهمین رئیس‌ جمهور آمریکا را روایت می‌کند. او پس از اینکه بر سر مزار پسر یازده‌ ساله‌اش می‌رود، به فکر زندگی بعد از مرگ می‌افتد. این داستان به کمک چند راوی و توسط روایت‌های تاریخی بیان می‌شود و بخش‌هایی واقعی و قسمت‌هایی نیز غیر واقعی می‌باشند.

در بخشی از کتاب لینکلن در برزخ می‌خوانیم:

آقای تادمیل کارمند سیه روزی بود که فضاحت به بار آورده و در یک سند بسیار مهم مرتکب اشتباه بزرگی شده بود و با این اشتباه جایی که در آن کار می‌کرد را به خاک سیاه نشانده بود و بعد از آن اتفاق نتوانسته بود در جای دیگری شاغل شود و از شدت ناراحتی به نوشیدن روی آورده بود، خانه‌اش را ازدست‌داده بود و همسرش از فشار و ناراحتی زیاد در یکی از این جعبه‌های بیمار منزل گزیده بود و به دلیل بی‌کفایتی و نوشیدن زیاد او بچه‌هایش در یتیم‌خانه‌های مختلفی متفرق شده بودند.

از این رو از پشیمانی مانند یک پرانتز شده و رو به زمین خم شده بود و موهایش از اندوه مانند بوته‌ای سفیدرنگ شده بود. وقتی که راه می‌رفت همه‌ی بدنش می‌لرزید و مراقب بود مبادا کوچک‌ترین اشتباهی از او سر بزند؛ اما حالا او جوانی فرز و چابک با موهایی روشن بود که گلی به جلوی یقه‌ی کتش زده و مانند کسی که شغل جدیدی را شروع کرده وجودش سرشار از آرزوهای بزرگ بود.

کلمات کلیدی: داستان و رمان تاریخی، دانلود رمان تاریخی، رمان تاریخی خارجی، رمان جایزه گرفته، برنده جایزه من بوکر، رمان خارجی معروف، دانلود رمان خارجی، رمان ترجمه شده، داستان آمریکایی، رمان آمریکایی، دانلود داستان آمریکایی، دانلود داستان ترجمه شده، Lincoln in the Bardo، George Saunders،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.