دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بزرگترین نعمت بهشت رویت الله جل جلاله

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بزرگترین نعمت بهشت رویت الله جل جلاله

کتاب بزرگترین نعمت بهشت رویت الله جل جلاله نوشته‌ی ابن قیم جوزیه، با استناد به آیات قرآن، احادیث نبوی و سخن بزرگان دین ثابت می‌کند که بزرگترین نعمت بهشت، دیدن خدای تعالی می‌باشد.

در بخشی از کتاب بزرگترین نعمت بهشت رویت الله جل جلاله می‌خوانیم:

وقتی [آن نعمت‌ها] برایشان فراهم می‌شود و مردم [بهشت] محل نشستن‌شان را درمی‌­یابند، الله تبارک و تعالی بادی را برای آن‌ها به وزدیدن در می‌آورد که به آن «المثیرة» گفته می‌شود؛ آن باد، اثر مشک سفید را بر آن‌ها می‌گذارد، [الله] از زیر لباس‌هایشان آن باد را وارد [لباس‌هایشان] می‌کند و از صورت‌ها و موهایشان خارج می‌گرداند، [بوی] این باد اگر به همسران هر کدامتان داده شود، به اذن الله چه کارها که با آن خواهند کرد؟!

فرمود: سپس الله سبحان، به حاملان عرشش دستور می‌دهد تا بین او و بهشتیان و دو طرف بهشت پرده‌ای قرار دهند، بعد از آن، اولین چیزی که از او می‌شنوند [این است که] می‌فرماید: کجایند بندگان من که در پنهان مرا اطاعت می‌کردند [در حالی که] مرا نمی‌دیدند و رسولان مرا تصدیق و از دستور من پیروی می‌کردند، [ای بندگان من!] از من بخواهید، این «یوم المزید» است. فرمود: همه می‌گویند: (پروردگارا! از تو راضی شدیم [تو نیز] از ما راضی شو).

کلمات کلیدی: بهشت، آیات مربوط به بهشت، ایات قران در مورد بهشت، ویژگی های بهشت در قرآن، بهشت در آیات و روایات، نعمات بهشتی در قران، بازگشت به خدا، آخرت، آخرت چیست، خانه آخرت، آیات، حکایات، قرآن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.