دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب Swift به زبان ساده

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب Swift به زبان ساده

کتاب Swift به زبان ساده نوشته‌ی یونس ابراهیمی، به آموزش محبوب‌ترین زبان برنامه نویسی دستگاه‌های اپل که برای توسعه‌ی برنامه‌های iOS ،Mac OS و لینوکس، توسط Chris Lattner با همکاری دیگر برنامه نویسان شرکت اپل ایجاد شده و جایگزینی برای زبان Objective-C است، می‌پردازد.

در بخشی از کتاب Swift به زبان ساده می‌خوانیم:

نام Swift، برگرفته از نام یکی از سریع‌ترین پرندگان است. این زبان به عنوان یک جایگزین سریع، برای Objective-C توسعه یافت. به غیر از سرعت، Swift مزایای دیگری نسبت به Objective-C دارد، که از آن جمله می‌توان به سهولت یادگیری، ایمنی، نیاز به کد کمتر، تعاملی بودن و … اشاره کرد.

در مقایسه با Objective-C ،Swift دارای یک دستور زبان ساده‌تر است که برای مبتدیان یا کسانی که با زبان‌های برنامه نویسی دیگر کار کرده‌اند، یادگیری آن را راحت تر می‌کند. این زبان را می‌توان، تلفیقی از زبان‌های C# ،Rust ،Ruby ،Python و طیف وسیعی از زبان‌های برنامه نویسی دیگر دانست.

این بدان معنی است که برنامه نویسانی که قبلاً با زبان‌های دیگر کار کرده‌اند، مفاهیم زیادی در Swift پیدا می‌کنند، که شبیه مفاهیمی است که قبلاً در زبان‌هایی که کار کرده‌اند، با آن‌ها مواجه شده‌اند.

Swift هنوز یک زبان برنامه نویسی جدید است اما محبوبیت و پذیرش آن نسب به سایر زبان‌های برنامه نویسی سرعت بیشتری داشته است. اکنون این زبان محبوب‌ترین زبان برای توسعه دستگاه‌های اپل است.

کلمات کلیدی: کتاب آموزش برنامه نویسی swift، کتاب آموزش swift فارسی، آموزش swift فارسی، آموزش سوئیفت به زبان فارسی، یادگیری سویفت، آموزش برنامه نویسی ای او اس، کتاب اموزش برنامه نویسی ای او اس، آموزش برنامه نویسی، زبان برنامه نویسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.