دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب الزامات محیط کار

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب الزامات محیط کار

کتاب الزامات محیط کار از دروس مشترک پایه‌ی دهم کلیه‌ی رشته‌های شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش است و به بررسی محیط کار و ارتباطات انسانی، فناوری در محیط کار، محیط و قوانین کار، ایمنی و بهداشت محیط کار و مهارت کاریابی می‌پردازد.

در بخشی از کتاب الزامات محیط کار می‌خوانیم:

کمتر از ده سال است با فعال شدن شبکه‌های مجازی انقلاب عظیمی در دنیای ارتباطات رخ داده است. این شبکه‌ها به گونه‌ای هستند که شما می‌توانید علاوه بر رایانه، فقط با داشتن یک گوشی تلفن همراه (البته از نسل هوشمند)، به راحتی و
با سرعت بالایی به این شبکه‌ها وصل شوید و از آن‌ها استفاده کنید. 

در این شبکه‌ها ایجاد و عضویت در گروه یا کانال ارتباطی به سادگی میسر است. در این کانال‌ها رد و بدل اخبار، اطلاعات، بیان درخواست و نظایر آن به سهولت انجام می‌شود. علاوه بر آن تقریباً تمامی کاربردها و مزایای سایت را نیز دارد. از طرف دیگر چون تلفن همراه همواره در دسترس است این روش ارتباطی تقریباً مهم‌ترین روش ارتباط مجازی شناخته شده است.

کلمات کلیدی: الزامات محیط کار چیست، مفهوم محیط کار، قوانین محیط کار، بهداشت و ایمنی کار چیست، تعریف ایمنی و بهداشت، کتاب دهم کاردانش، پایه دهم فنی حرفه ای، کتاب های دهم فنی حرفه ای، کتاب های پایه دهم فنی حرفه ای، شاخه فنی حرفه‌ای، شاخه کاردانش،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.