دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF هفته‌نامه آسیستانت - شماره اول

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی هفته‌نامه آسیستانت - شماره اول

هفته‌نامه آسیستانت - شماره اول یک نشریه‌ی تخصصی در زمینه‌ی هنر و از زیر مجموعه‌های پایگاه خبری تحلیلی تبسم مهر می‌باشد که به دلیل جوان بودن و انتشار شماره نخست تا کسب تجربه به موضوعات سینما و عکس به صورت تخصصی می‌پردازد.

نشریه‌ی آسیستانت یک مجله‌ی تصویری است که عکس عنصر اصلی تشکیل‌دهنده‌ی آن به حساب می‌آید. در این مجله سعی شده تا ساختارهای رایج نشریات داخلی شکسته و از یک ساختار مدرن بهره گرفته شود و الویت به تولید محتوا با رویکردی مدرن است.

مطالب شماره اول هفته‌نامه آسیستانت:

بهترین‌های 2019
سرزمین فرصت‌های طلایی
فوتو آمادها
نیچه از هتلی در شهر بیرون می‌آید
انسل آدامز

کلمات کلیدی: نقد فیلم، مجله نقد سینما، دانلود مجله سینمایی، مجله سینمایی، مجلات تخصصی عکاسی، دنیای عکاسی، تازه های عکاسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.