دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF ماهنامه هنر سینما

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی ماهنامه هنر سینما

هنر سینما متولد شد !

در حالی اولین شماره ماهنامه " هنر سینما " سایت نقد فارسی را تقدیم حضورتان میکنیم، که صد ها رسانه در قالب سایت ها ، نشریات و مطبوعات در مورد " سینما " می نویسند. در چنین عرصه ای ایده انتشار مداوم یک " مجله " جدید هنری، اگر منجر به شکل گیری نگاه جدیدی در دل رسانه های دیگر نشود، چیزی جز ابطال وقت نیست . اگر تاسیس رسانه های جدید، در چنین عصری ، با هدفی جز " بر هم زدن قواعد بازی موجود " باشد ؛ مسلما راه به جایی نخواهد برد .

ما در ماهنامه " هنر سینما " به دنبال همین نگاه قرار است حرکت کنیم. اگرچه مصالحمان ساده است و ظاهر پر زرق و برق برخی رسانه ها را نداریم. اما گمان میکنیم آن چیزی که می تواند ما را جدا از انبوه رسانه های مشابه جدا کند ، مطالب و محتوایی است که در قالب این چند ده صفحه هر ماه به شما عرضه خواهد شد.

ما در " هنر سینما " به دنبال کشف هستیم. کشف سینماهای کمتر شناخته شده . معرفی فیلم های کمتر دیده شده . ما به دنبال این هستیم که هر ماه با پیشنهادات جدیدی برای " دیدن " و " اندیشیدن " با شما همراه شویم. ما به دنبال " اندیشه " ها و " نگاه " های جدید هستیم و سعی میکنیم که در " جذاب " ترین شکل ممکن آن ها را به شما عرضه کنیم.

ما در " هنر سینما " با تمام این اوصاف، قرار نیست نوستالژی باز شویم و در گذشته ای – هرچند زیبا و رنگین – سیر کنیم. تنها فرازهایی از گذشته را مرور میکنیم ، که واجد نکات بدیعی در زمینه ساختن آینده است. توجه به سینماهای جدید و پیشرو، همان قدر مورد توجه ما است که توجه به کلاسیک هایی مانند آیزنشتاین. معرفی فیلم های جدید و واجد تحلیل و بررسی همان قدر برایمان مهم است که تاویل شناسی فیلم های صامت. ما به دنبال تعادل در این نگاه هستیم.

ما در " هنر سینما "  ادعای خاصی نداریم ! بلکه به مانند هر نشریه کوچک و بزرگ دیگری، با یک سری اصول و سیاست  از پیش تعیین شده قرار است جلو برویم . اینکه واقعیت موجود و تعارضی که مطمئنا با آرمان ها و آرزوهای ما در مورد این نشریه ایجاد میکند، چقد منجر به رسیدن به " حقیقت " این اصول است ، بر کسی آشکار نیست. اما این را می دانیم که سعی خواهیم داشت در طول انتشار این ماهنامه، تا جایی که می توانیم از این اصول عقب نشینی نکنیم.

ما در " هنر سینما " قرار است به کمک همه شما خوانندگان عزیز صفحاتمان را ببندیم. پس به یاری ما بیایید. چه با نوشته ها و تحلیل هایتان در مورد سینما و چه با نقدهایتان در مورد کلیت مجله.
بخش های این شماره شامل:
هنرمند ماه(آیزنشتاین)
فیلم ماه(او)
سینمای صامت(مردی که میخندد،حرص)
سینما در سی نما(مهمانی کیوکر از زبان لوئیس بونوئل)
نقد و بررسی(کفش های قرمز،عمل کشتن،عشق و شرافت)
معرفی فیلم
مباحث تئوریک(سینمای کاراگاهی،سینمای جنایی)

کلمات کلیدی: نشریه سینمایی، هنر سینما، نقد سینما، هنر سینما، مجله سینمایی، نقد فیلم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.