دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مردی که جاودانه شد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مردی که جاودانه شد

کتاب مردی که جاودانه شد زندگینامه‌ای مختصر از مرحوم حسینعلی البرز، مؤسس موقوفه‌ی بنیاد فرهنگی البرز است.

در بخشی از کتاب مردی که جاودانه شد می‌خوانیم:

البرز پس از پایان تحصیلات کالج به تکلیف پدر، در وزارت دادگستری مشغول خدمت شد؛ ولی از همان اول جوانی از پشت میزنشینی و چشم داشت به حقوق آخرماه بیزار بود؛ از این رو در سال 1310 یک باره از خدمات دولتی دست کشید و با دست خالی به کارهای آزاد پرداخت. وی در سال 1312 در اولین اقدام کار آزاد خود در یک مناقصه‌ی دولتی شرکت کرد (تهیه‌ی زنجیر به دور محوطه‌ی بانک ملی شعبه‌ی مرکزی واقع در خیابان فردوسی) و با یک ابتکار عمل خوب در طول چهار ماه دوندگی و تلاش شبانه روزی به همراه شریکش، مبلغ 2500 تومان سود نصیب‌شان شد که با سهم خودش از این مبلغ، مغازه‌ای در خیابان فردوسی خرید.

بعدها این مغازه مقدمات تجارت او را با کشور آلمان فراهم آورد. او با کار شبانه روزی و تلاش طاقت فرسا در مدت سه سال دارای یازده نمایندگی (رادیو، موتورسیکلت، دوچرخه، گرامافون، صفحه و... ) از کارخانجات آلمان شد و به این ترتیب توانست ثروت نسبتا سرشاری بیندوزد.

کلمات کلیدی: مرحوم حسینعلی البرز، بیوگرافی حسینعلی البرز، موقوفات حسینعلی البرز، حسینعلی البرز موقوفه، حسینعلی البرز وقف، زندگینامه حسینعلی البرز، بنیاد فرهنگی البرز،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.