دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بصیرت در روزگار سکوت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بصیرت در روزگار سکوت

کتاب بصیرت در روزگار سکوت زندگینامه و خاطرات شهید آیت الله سید محمدرضا سعیدی است.

در بخشی از این کتاب با اشاره به خفقان حاکم بر فضای سیاسی ایران پس از رحلت مرجع بزرگ شیعیان آیت الله العظمی بروجردی(ره) می خوانیم: «از این زمان به بعد دین ستیزی دربار با بحث انجمن­ های ایالتی و ولایتی و سپس طرح کاپیتولاسیون شدت یافت.»
رژیم شاه برخورد شدید با انقلابیون را در دستور کار قرار داد. آنان با سرکوب قیام ۱۵ خرداد، به نوعی مشت آهنین خود را به رخ مردم کشیدند.
از این دوران تا حدود ده سال، دوران سکوت سیاسی بود! احزاب انقلابی منحل و انقلابیون سکوت اختیار کردند.
در چنین شرایطی و در چنین فضای سنگین سیاسی بود که یک روحانی جلیل القدر در تهران قد علم کرد! او بی هیچ ترسی بر روی منبر مسجد نام امام را آن هم با عظمت و شکوه می­ برد و جوانانی که دل به سخنانش داده بودند، با شنیدن نام امام صلوات می­ فرستادند.
ایشان شیوه­ی امام را در پیش گرفته بود. بارها روی منبر زبان به اعتراض گشوده و از دستگاه حاکم به خاطر ارتباط با اسرائیل، گسترش فساد و … انتقاد می­ کرد.»

کلمات کلیدی: شهید ابراهیم هادی، انتشارات شهید ابراهیم هادی، دانلود زندگینامه شهید، آیت الله سید محمدرضا سعیدی، زندگینامه آیت الله سعیدی، خاطرات شهید آیت الله سعیدی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.