دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب برکت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب برکت

کتاب برکت نوشته‌ی مرتضی افضلی سعی دارد با پژوهش درباب احادیث رزق حلقه‌های مفقوده را پیدا کند و با خواندن و عمل کردن به آن رزق و برکت را به خانه‌هایتان بیاورد.

در بخشی از کتاب برکت می‌خوانیم:

قبل از بررسی و پرداختن به نقش استغفار در گشایش روزی، لازم است مقدمه‌ای در بیان مراد از استغفار بیان گردد تا مطلب روشن‌تر گردد. مراد از استغفار، تنها استغفار زبانی و گفتن «استغفرالله» نیست؛ چنان که مردم هم همین را متبادرۀ از استغفار می‌فهمند؛ بلکه استغفار در یک جمله، یعنی؛ «اصلاح ایده و عمل» که مراد از «ایده» ایمان با تمامی متعلقاتش و مراد از «عمل» عمل صالح است و گرنه به مجرد گفتن «استغفرالله» مشکلی حل نمی‌شود؛ چرا که اگر تنها با گفتن «استغفرالله» مشکلات حل می‌شد و برکات وعده داده شدۀ الهی بر ما سرازیر می‌شد، پس چرا وضعیت جوامع اسلامی مانند قبل است؟

پس معلوم می‌شود که مراد از استغفار، مجرد گفتن استغفرالله نیست، بلکه چه بسا لقلقه کردن این جمله شریفه بر سر زبان، موجب استهزاء و تحقیر ذات اقدس حق تعالی باشد. چنان که شخصی در محضر امیر المومنین علی (ع) این جمله را بر زبان جاری کرد، حضرت عصبانی شد و فرمود: مادرت برایت بگرید. میدانی استغفار چیست؟ بعد حضرت شش شرط را برای استغفار بیان نمودند. از این رو اگر این استغفار به مقام عمل برسد، خداوند به وعده‌اش وفا خواهد کرد.

کلمات کلیدی: رزق و روزی، رزق و روزی در قرآن، آیه رزق و روزی، برکت، افزایش برکت، افزایش برکت در زندگی، راههای برکت در زندگی، راههای افزایش روزی در قران، راههای جلب روزی، عوامل افزایش برکت در زندگی، عوامل بی برکتی در زندگی، عوامل و موانع برکت، عوامل افزایش برکت در زندگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.