دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راهنمای جامع بازاریابی کتاب الکترونیک

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راهنمای جامع بازاریابی کتاب الکترونیک

کتاب راهنمای جامع بازاریابی کتاب الکترونیک نوشته‌ی مهدی عباسلو به ارائه‌ی کلیه نکات مربوط به چرایی انتخاب کتاب الکترونیک، مزایای آن، چالش‌های پیش روی فروش، از کجا شروع کنیم، موارد قبل از انتشار و کلیه روش‌های انتشار کتاب به همراه ارزیابی فروش می‌پردازد.

شاید در زمینه کسب‌وکار، موسیقی، تغذیه، تناسب اندام و... اطلاعاتی داشته باشید. هر شخصیتی باشید با هر سطحی از دانش، همیشه افرادی هستند که برای دانسته‌های شما ارزش قائل‌اند و می‌خواهند بیشتر بدانند. یکی از ساده‌ترین و موثرترین روش‌های کسب درآمد از مهارت‌های خود، نوشتن و فروش کتاب‌های الکترونیک است. با داشتن چند کتاب یا حتی یک کتاب باکیفیت 10 تا 30 صفحه‌ای می‌توانید منبع درآمد مستمری را برای خود ایجاد کنید که از میزانش شگفت زده شوید.

این نوع از کتاب‌ها بدون محدودیت کتاب‌های چاپی به راحتی قابل انتشار‌ند و در معرض دید میلیون‌ها نفر قرار می‌گیرند. در صورتی‌که خوب بازاریابی شوند، در بستر فضای دیجیتال به آسانی ویروسی می‌شوند و باعث درآمدزایی و شهرت بالای شما خواهند شد. در زمانی‌که به استراحت مشغولید یا به دنبال علاقمندی‌های خود هستید و یا حتی شب در حال خواب و یا خدای ناکرده در بستر بیماری، همچنان درآمد شما ادامه خواهد داشت. همه این‌ها منوط به بازاریابی مناسب کتاب الکترونیک شماست!

در بخشی از کتاب راهنمای جامع بازاریابی کتاب الکترونیک می‌خوانیم:

بهتر است وبسایت و وبلاگی متعلق به خودتان داشته باشید تا از آن‌ها برای اهداف بازاریابی استفاده کنید. برای این کار می‌توانید از نرم افزارهای رایگانی مانند wordpress فارسی استفاده کنید و یا از وب‌سایت‌سازهای آنلاین که هزینه‌های اندک دارند و مهارت چندانی برای نگهداری و مدیریت نمی‌خواهند. در مورد درج کتاب این طور نباشد که فقط یک لینک برای خرید داشته باشید، سعی کنید به‌طور منظم در مورد کتاب صحبت کنید، پست‌های مختلف بگذارید و خوانندگان را به خرید آن ترغیب کنید. می‌توانید در مورد فرایند نوشتن و چیزهایی که طی آن یاد گرفته‌اید بنویسید.

اگر تازه‌کار نیستید خوانندگان خود را با محتوای جدید درگیر کنید. آن‌ها را از هر کتاب الکترونیکی جدید یا قدیمی که نوشته‌اید مطلع کنید. با سایت‌ها تماس بگیرید و از فرصت‌های تبلیغاتی بپرسید. علاوه بر این، سعی کنید با انجمن‌هایی که در ارتباط با موضوع خود وبلاگ‌نویسی می‌کنند ارتباط برقرار کنید. وبلاگ‌نویس‌های معروف را شناسایی کرده، با آن‌ها تماس بگیرید تا بتوانید نظر خود را در مورد کتاب خود بنویسید. شما می‌توانید این وبلاگ‌ها را با تایپ کردن "وبلاگ [موضوع خود]" در Google پیدا کنید. همچنین می‌توانید از کلمات کلیدی استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر کتاب شما درباره رسانه‌های اجتماعی باشد، می‌توانید "وبلاگ‌های رسانه‌های اجتماعی" را جستجو کنید و با وبلاگ‌هایی که به نظر می‌رسد مناسب‌تر برای تبلیغ هستند، تماس بگیرید.

کلمات کلیدی: شیوه های فروش کتاب، نحوه فروش کتاب در اینترنت، روش های بازاریابی کتاب، روشهای فروش کتاب، تبلیغ کتاب در اینترنت، ایده هایی برای فروش کتاب، روشهای افزایش فروش کتاب، کتاب الکترونیک، e book، خرید کتاب الکترونیکی، کتاب الکترونیکی چیست، بازاریابی کتاب الکترونیک، روش بازاریابی کتاب، روش تبلیغ کتاب، بهترین راه فروش کتاب،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.